17 תשובות
לא :)
לא
לא. לדעתי אפילו לוותר על זה. גם לא בריא וגם לא טעים
זה רעל, כמות הטאורין לא נורמלית.
שואל השאלה:
אני בן 15 וחצי אם זה רלוונטי ובאיזה תדירות אתם ממליצים לשתות את החרא הזה?
אני בן 15 וחצי אם זה רלוונטי ובאיזה תדירות אתם ממליצים לשתות את החרא הזה?
תקין,יותר בריא ממים
לא נראלי יש שם כמות ענקית של סוכר
שואל השאלה:
מבאס זה טעים משהו מפחיד
מבאס זה טעים משהו מפחיד
שואל השאלה:
איזה תדירות אתם ממליצים
איזה תדירות אתם ממליצים
לא
מה תדירות מה זה ספורט יחמור
שואל השאלה:
אתה חמור תדירות זה מילה כללית לא רק לספורט דביל כמה פעמים בשבוע או חודש או לא יודע מה
אתה חמור תדירות זה מילה כללית לא רק לספורט דביל כמה פעמים בשבוע או חודש או לא יודע מה
אני מת הבנת הנקרא
ממליץ לך פעמיים ביום לא בין השעות 2-4 ולא בימי שני ושישי, חשוב מאוד לפני שאתה לוקח שלוק לקרוא תפילין ולברך, בהצלחה צדיק
ממליץ לך פעמיים ביום לא בין השעות 2-4 ולא בימי שני ושישי, חשוב מאוד לפני שאתה לוקח שלוק לקרוא תפילין ולברך, בהצלחה צדיק
שואל השאלה:
אני אוותר מישהו אחר יש לו הצעה?
אני אוותר מישהו אחר יש לו הצעה?
איכס למה את זה אם כבר עדיף אקסל או משהו
שואל השאלה:
זה יותר גרוע את אומרת?
זה יותר גרוע את אומרת?
באותו הנושא: