17 תשובות
לא :)
לא. לדעתי אפילו לוותר על זה. גם לא בריא וגם לא טעים
זה רעל, כמות הטאורין לא נורמלית.
שואל השאלה:
אני בן 15 וחצי אם זה רלוונטי ובאיזה תדירות אתם ממליצים לשתות את החרא הזה?
תקין,יותר בריא ממים
לא נראלי יש שם כמות ענקית של סוכר
שואל השאלה:
מבאס זה טעים משהו מפחיד
שואל השאלה:
איזה תדירות אתם ממליצים
מה תדירות מה זה ספורט יחמור
שואל השאלה:
אתה חמור תדירות זה מילה כללית לא רק לספורט דביל כמה פעמים בשבוע או חודש או לא יודע מה
אני מת הבנת הנקרא
ממליץ לך פעמיים ביום לא בין השעות 2-4 ולא בימי שני ושישי, חשוב מאוד לפני שאתה לוקח שלוק לקרוא תפילין ולברך, בהצלחה צדיק
שואל השאלה:
אני אוותר מישהו אחר יש לו הצעה?
איכס למה את זה אם כבר עדיף אקסל או משהו
שואל השאלה:
זה יותר גרוע את אומרת?