8 תשובות
וואקאנדה פוראבר
אנונימית
שואל השאלה:
לחחחחח
לחחחחח
וואקאנדה פוראבר
שואל השאלה:
^^ראיתי את ה40 דק הראשונות וזה שיעמם אותי אז פשוט דילגתי. לא מזמן סיימתי מלחמת האינסוף והבנתי הכל.
^^ראיתי את ה40 דק הראשונות וזה שיעמם אותי אז פשוט דילגתי. לא מזמן סיימתי מלחמת האינסוף והבנתי הכל.
הוא אחד הטובים, מה שכן חצי מהעלילה באינסוף נמצאת בוואקדנה. תראי אותו, לדעתי לא תביני את האינסוף.
הרבה אומרים שהוא דיי משעמם וזה נכון יחסית למארוול אבל הוא סבבה כזה ואם את רוצה לראות את כל הmcu הוא יעזור לך להבין את ההמשך
תתני לו צ'אנס, באמת סרט טוב
לא כזה חשוב לאנדגיים וגם אני לא ממש אהבתי אבל לדעתי לא כדאי לך לדלג עליו.
באותו הנושא: