4 תשובות
1. בעד חיסונים למי שרוצה ומעוניין בכך
2. מתנגד. כי זה הריסת הדמוקרטיה וזכויות אדם
אני לא בעד לכפות על אנשים להתחסן, לכל אחד יש זכות בחירה והאפלייה שיש כרגע לדעתי היא מזעזעת ולא מוצדקת, וחוק חיסון חובה זה יהיה הקש שישבור את גב הגמל לדעתי מבחינה חברתית
בעד החיסונים.. אבל אי אפשר להכריח מישהו להתחסן
בעד חיסונים, לא בעד חוק חיסון חובה