4 תשובות
התשובה בגוף השאלה
או שלומדים לחשוב באנגלית, שזה מאוד קשה כי צריך לחשוב וזה בעיה בעידן הטיפשפונים
emr
תחשבי שאת טסה למקום מסויים, אבל אין טיסה ישירה, אז את טסה למקום אחר, ומשם ממשיכה לטיסה למקום שאת רוצה להגיע אליו.
הטיסה הזו נקראת קונקשיין.
טיסה עם עצירת ביניים
זה שיש עצירה במדינה אחרת ומחליפים שם מטוס