10 תשובות
כן
שואל השאלה:
אם
אם
אנונימי
שואל השאלה:
שאלה לבנים-_-
שאלה לבנים-_-
אנונימי
כן אם היא הייתה נותנת לי דחיפה קטנה בטעות הייתי מרביץ לה עד שיוצא לה דם מהפה
אנונימית
פמיניזם זה שווין בין שני המינים
היא הביאה את זה על עצמה, אז כן:)
היא הביאה את זה על עצמה, אז כן:)
אנונימית
שואל השאלה:
שאלה לבנים פשןט אני לא יכול לשנות
אין לי נקודות אמינות
שאלה לבנים פשןט אני לא יכול לשנות
אין לי נקודות אמינות
אנונימי
אולי...
לא. בלי קשר לבת או לא... אם זה היה בצחוק אז הייתי מחזירה חלש בצחוק גם אבל אם לא בצחוק, תנעצו מבט מזלזל ותלכו
הייתי הולכת לבכות בפינה
אני בת, אבל רק אומרת לבנים הפמיניסטים פה- תחזירו, אל תחשבו שרק בגלל שאתם בנים אז אתם צריכים לספוג את זה ולשתוק
פשוט שלא להחזיר חזק מידי
לתת בחוזק שהיא נתנה, אם היא נתנה סטירה חזקה תחזיר סטירה חזקה ואם היא נתנב אגרוף חלש תחזיר אגרוף חלש
פשוט מאוד:)
בכל מקרה היא הביאה את זה על עצמה
פשוט שלא להחזיר חזק מידי
לתת בחוזק שהיא נתנה, אם היא נתנה סטירה חזקה תחזיר סטירה חזקה ואם היא נתנב אגרוף חלש תחזיר אגרוף חלש
פשוט מאוד:)
בכל מקרה היא הביאה את זה על עצמה
אנונימית
באותו הנושא: