2 תשובות
מצתרפת לשאלה מתחילה מחר חיטוב ולא יודעת מה לעשותת
מי שיכול להיות בגירעון וגם לעלות בצורה ניכרת בשריר זה רק מתאמנים מתחילים. לאורך זמן צריך לשחק עם תקופות חיטוב ומסה לסירוגין כי הגוף כבר מתרגל.
הגוף גדל כשהוא מקבל מספיק מזון וחלבון, אם אנחנו בגירעון אנחנו בעצם מרגילים את הגוף לקבל פחות.
אם נרצה להתמקד נטו בשריר נצטרך להיות במסה נקייה (יתרון קלורי מתון עם אחוזי שומן נמוכים בתזונה) כדי לעלות כמה שיותר בשריר וכמה שפחות בשומן.