11 תשובות
פשוט תדברי מהלב אין סיבה שהם לא יבינו
פשוט לבוא ממקום כנה ולהסביר את המצב
שואל השאלה:
כבר ניסיתי.
הם לא מוכנים לקבל
אנונימית
תנסי להסביר להם את ההשקפת עולם שלך. חשוב להבהיר להם שאת לא באה בכוונה לפגוע בהם, ושהדרך הזו פשוט מרגישה לך יותר נכונה.
(הרבה פעמים שהילד יוצא בשאלה אז ההורים נפגעים ולוקחים את זה אישי)
תהיי כנה.זה הכל.ואל תצפי מהם לקבל אותך ביום אחד,כי זה תהליך.אבל מה שחשוב פה בעיקר הוא הכנות.וגם לא להיות כפוית טובה,זה נורא חשוב
שואל השאלה:
-נמאס לחיות
אני לא יכולה לדבר בפרטי
אין לי פרחים:/
אנונימית
נמאס לחיות
ימלכה את ממש צודקת!
שואל השאלה:
לא יודעת
מקווה שיתנו לי פרחים
אנונימית
שואל השאלה:
חהחהחה
אנונימית
תקשיבי זה לא ילך לך בגילך הם יגידו שאת קטנה מידי ולא מבינה תחכי כמה שנים שתגדלי ותדעי יותר מה האמונה שלך ואז
בת כמה את?