3 תשובות
אם הנייד על השתק עדיין שומעים את השעון מעורר.
אם הנייד על מצב 'לא להפריע' לא שומעים את השעון אלא אם כן החרגת אותו בהגדרות.
בכול אופן את יכולה לשים את הנייד על השתק עכשיו, לעשות שעון מעורר לעוד דקה ואז לראות אם זה עובד לך כמו שאת רוצה.
את יכולה להשתיק את ההתראות ועדיין לשמוע את השעון המעורר
את יכולה לשמוע את השעון מעורר גם אם הטלפון על השתק
אני תמיד משתיקה בלילה ושמה שעון מעורר ואני שומעת את השעון ולא את ההודעות