10 תשובות
אבל אנטיגן זה חרא
תעשי פיסיאק
תעשי פיסיאק
פיסיאר*
נראה לי חיובי אבל עדיף ללכת למתחם של מדא להיבדק
ללכת למתחם של מדא להיבדק
אנונימי
זה חיובי אבל תבדקי אולי את שלילית האנטיגן זה שקר וכזב
שואל השאלה:
עשיתי אתמול pcr ואני מחכה לתשובה
כיאלו אני בעיקרון מרגישה בסדר פשוט האף שלי סתום
עשיתי אתמול pcr ואני מחכה לתשובה
כיאלו אני בעיקרון מרגישה בסדר פשוט האף שלי סתום
כן חיובי
אני חושב שכן אבל אנטיגן טועה הרבה, ממליץ פיסיאר
כן זה חיובי גבולי אם אני לא טועה
זה חיובי
באותו הנושא: