141 תשובות
הפלה
שואל השאלה:
איך דבר שכזה יכול לקרות
איך דבר שכזה יכול לקרות
אנונימי
הפלה
מה זאת אומרת
תברח מהר
אנונימי
שואל השאלה:
שהיינו עם קונדום ועדיין נכנסה להיריון
שהיינו עם קונדום ועדיין נכנסה להיריון
אנונימי
אולי הקונדום לא היה טוב
אנונימי
קונדום זה לא עוזר ב100 אחוז הוא רק מקטין את הסיכויים
מקווה בשבילך שהיא רוצה להפיל
קונדום לא מגן ב100 אחוז, יש מקרים שהוא לא עובד. אם לא בא לכם לשתף את ההורים אתם יכולים לפנות לדלת פתוחה, אפשר לעשות שם הפלות ללא ידיעת ההורים
גם אני מקווה
תיקח אחריות על הילד ותגדל אותו
אנונימי
שואל השאלה:
מה מגן ב 100% אז?
מה מגן ב 100% אז?
אנונימי
שואל השאלה:
אנחנו בני 15 אחי...^
אנחנו בני 15 אחי...^
אנונימי
הם בני 15 אם הם לא יפילו החיים שלהם יהרסו .
איך קונדום לא עובד אמאלה
זה לא שיש לו קרעים, הוא לא יכול להיקרע בכלל
זה לא שיש לו קרעים, הוא לא יכול להיקרע בכלל
שואל השאלה:
בדיקות הריון יכולות להיות גם שקריות לפעמים?
היא אמרה לי שהיא גם מרגישה בחילות לאחרונה
בדיקות הריון יכולות להיות גם שקריות לפעמים?
היא אמרה לי שהיא גם מרגישה בחילות לאחרונה
אנונימי
לדבר עם ההורים ואיתה ולהגיע להסכמה אם להפיל או להשאיר
גלולות מאוד אפקטיביות(99 אחוז מהמקרים) ואפשר גם במקביל להשתמש בקונדום. בכל אופן, היא אמרה לך אם היא מעוניינת להפיל או לשמור? לדעתי האישית כדאי להפיל כי אתם ממש צעירים אבל בחירה שלכם
אל תעשו הפלה תשלחו את הילד לאימוץ
אנונימי
ואתה חושב שזה נורמלי שילדה בת 15 תלד ילד?
הפלה
מקווה בשבילך שהיא מועניינת להפיל
אנונימי
אל תפילו.. חבל על התינוק.. תשלחו אותו לאימוץ או משהו:(
ואל תעזוב אותה כמובן, זה מצב נורא קשה בשבילה והיא צריכה אותך איתה.
מה על מה המינוסים
ואל תעזוב אותה כמובן, זה מצב נורא קשה בשבילה והיא צריכה אותך איתה.
מה על מה המינוסים
להפיל להפיל להפיל
מזה משנה איך ולמה היא נכנסה וזהו או הפלה או שתגדלו אותו אין אפשרות אחרת .
הפלה
הפלה ללא ידיעת ההורים, זה מה יש אלה אם ההורים יודעים למה אתם רק כיתה ט".
הפלה , אם היא תלד אותו יהרס לכם הילדות חבל שזה קרה בגיל כזה אתם עוד קטנים כל החיים לפניכם
אנונימית
ללכת להגיד להורים
אנונימי
אתם רציניים?
למה זה נראה לכם לגיטימי שילדה בת 15 תלד ילד?!
לא משנה אימוץ לא אימוץ.
היא לא בנויה לזה היא רק בת 15.
למה זה נראה לכם לגיטימי שילדה בת 15 תלד ילד?!
לא משנה אימוץ לא אימוץ.
היא לא בנויה לזה היא רק בת 15.
אל תעשו הפלה!
תיקחו אחראיות על המעשים שלכם ותולידו את הילד
אין ברירה אחרת
הפלה הורגת תינוק אז זה לא אופציה
תיקחו אחראיות על המעשים שלכם ותולידו את הילד
אין ברירה אחרת
הפלה הורגת תינוק אז זה לא אופציה
אנונימית
בגלל זה לא מקיימים יחסי מין בגיל 15...
למרות שזה כנראה ספאם
למרות שזה כנראה ספאם
אנונימי
מר-עכבר פשוט מזעזע התגובה שלך
ילדים צריכים מבוגר תומך שיעזור ויתמוך בהם
זה רק מראה כמה אנשים פה באתר ילדים שלא מבינים שום דבר
ילדים צריכים מבוגר תומך שיעזור ויתמוך בהם
זה רק מראה כמה אנשים פה באתר ילדים שלא מבינים שום דבר
אנונימית
הפלה !!
אם אתם לא יכולים לגדל ילד כרגע
תפילו
חבל שהוא יסבול
תפילו
חבל שהוא יסבול
bulii זה מצחיק אותי שאתה מתנהג כאילו הפלה זה לטובת הילד
הפלה רוצחת את הילד, זה ההפך מלטובתו
הפלה רוצחת את הילד, זה ההפך מלטובתו
אנונימית
תשתפו את ההורים ושתעשה הפלה, אתם בני 15, אתם לא יכולים לגדל תינוק מן הסתם, והיא לא בנויה ללדת בגיל כזה מוקדם. תתמוך בה.
קודם כל תתמוך בה ותהיה איתה אל תעזוב אותה
דבר שני תפנו לדלתות פתוחות הם יעזרו לכם גם אם אתם לא רוצים לשתף את ההורים שלכם
תעשו מה שאתם מרגישים לנכון
זה לא הגיל לגדל ילד
ואל תקשיב פה לאנשים שאומרים שזה רצח
דבר שני תפנו לדלתות פתוחות הם יעזרו לכם גם אם אתם לא רוצים לשתף את ההורים שלכם
תעשו מה שאתם מרגישים לנכון
זה לא הגיל לגדל ילד
ואל תקשיב פה לאנשים שאומרים שזה רצח
תברר איתה מה הכיוון שהיא מתכוונת ללכת איתו.
הפלה או להמשיך עם זה , בכל מקרה אתם נורא צעירים הפלה זו אופציה טובה מהרבה סיבות שונות אל
תקשיבו לאחרים שאומרים שטויות על זה.
במקרה ואתם לא מעוניינים שההורים יגלו יש הפלות שעושים בלי אישור הורים .
הפלה או להמשיך עם זה , בכל מקרה אתם נורא צעירים הפלה זו אופציה טובה מהרבה סיבות שונות אל
תקשיבו לאחרים שאומרים שטויות על זה.
במקרה ואתם לא מעוניינים שההורים יגלו יש הפלות שעושים בלי אישור הורים .
ולא משנה מה אל תעזוב אותה היא במצב גם ככה נורא מבלבל אם תעזוב זה רק יחמיר את זה תהיה לצידה בכל החלטה .
הפלה במצב הזה אני חושבת אבל קשה לחשוב על זה שיאבד תינוק שהיה יכול להיוולד וגם אם היא תלד ותמסור לאימוץ עצם זה שהיא תוליד יהיה קשה נורא היא בת 15 זו החלטה קשה דברו עם ההורים
שואל השאלה אל תקשיב לאנשים פה!!!!
תתייעץ עם ההורים שלך לא עם ילדים טיפשים מסטיפס!!!
אנשים פה יגידו לך "תרצח את התינוק ללא ידיעת הורים"
פשוט מזעזע אתה יכול להתחרט על זה בעתיד
תתייעץ עם ההורים שלך לא עם ילדים טיפשים מסטיפס!!!
אנשים פה יגידו לך "תרצח את התינוק ללא ידיעת הורים"
פשוט מזעזע אתה יכול להתחרט על זה בעתיד
אנונימית
לכל האבירים אימוץ אומנם אופציה מעולה אבל שלא מתאימה לכולם!
במיוחד אם היא לא רוצה ללדת או לתת להורים שלה לגלות על זה ..
במיוחד אם היא לא רוצה ללדת או לתת להורים שלה לגלות על זה ..
זה גם יכול להרוס לו את העתיד..
ואני בטוחה שהמון הורים היו מייעצים לעשות הפלה
למה לעשות בכלל בגיל כזהה שמישהו יהרוג אותי
אנונימי
תשאלו מבוגר ששתכם מכירים וסומכים עדיף אחד מההורים אבל לא חייב
ממש לא הקב"ה לא היה מכניס אותה להיריון אם הוא לא היה רוצה בכך הפלה זו לא הפיתרון!
אנונימי
וואטפאק מה הלך פה לעזאזל למה אתה פאקינג הכנסת ילדה להיריון הרי ידוע שקונדום לא עובד! וואטפאק מה
אנונימית
לא מקום לקבל תשובות אחי...
תתייעץ עם הורה מומלץ
או עם מבוגר
אין לך מושג שהפלה זה לא משחק
מלא עמדו במקום שלך ולצערי עוד יעמדו כי אנחנו בדור נוראי
יש הרבה מקום לתמיכה, אפשר לחפש בגוגל.. וגם ייעוץ נפשי יש למי לדבר
אבל אל תהיה לבד..
הכי חשוב תשתף ותהיה איתה
תתייעץ עם הורה מומלץ
או עם מבוגר
אין לך מושג שהפלה זה לא משחק
מלא עמדו במקום שלך ולצערי עוד יעמדו כי אנחנו בדור נוראי
יש הרבה מקום לתמיכה, אפשר לחפש בגוגל.. וגם ייעוץ נפשי יש למי לדבר
אבל אל תהיה לבד..
הכי חשוב תשתף ותהיה איתה
הפלה...
מינוסים?
תגידו יש לכם זבוב בתוך הגולגולת במקום מוח? למה שילדה בת 15 תוליד
היא צריכה ללמוד, להתגייס, לרכוש מקצוע, לחיות
תולידו אתם בגיל 15 בלי אמצעים כלכליים תינוק שלא יקבל יחס ולא יהיה לו כסף לבגדים וצעצועים
מינוסים?
תגידו יש לכם זבוב בתוך הגולגולת במקום מוח? למה שילדה בת 15 תוליד
היא צריכה ללמוד, להתגייס, לרכוש מקצוע, לחיות
תולידו אתם בגיל 15 בלי אמצעים כלכליים תינוק שלא יקבל יחס ולא יהיה לו כסף לבגדים וצעצועים
הפלה
הפלה חד משמעית
היא ליטרלי ילדה היא לא יכולה ללדת
היא ליטרלי ילדה היא לא יכולה ללדת
אתמול הייתה מישהי בחמות ששאלה על הפלה ושהיא בת 15 רק אומרת..
תדבר איתה ותהיה שם בשבילה דבר ראשון
דבר שני זה בסופו של דבר החלטה שלה ותתמוך בהחלטה שלה ואם היא מחליטה שלהשאיר אז אין לך יותר מדי מה לעשות
דבר שני זה בסופו של דבר החלטה שלה ותתמוך בהחלטה שלה ואם היא מחליטה שלהשאיר אז אין לך יותר מדי מה לעשות
יהיה ממש מצחיק שכול מי שתומך בהפלה עולה להישפט בגן עדן, ויאמרו לו שהוא אשם ברצח, והוא כזה: מהה אני?!?! מתי רצחתי?!?!
ואז מראים לו את ההשראה שהוא הביא להפלה
קטע די מצחיק לא אשקר
אבל אבלל הפלה זה לא רצח!! זה רק תא מסכן!!
שופטים: בואו נראה לכם את החיים של הבן אדם שהיה אמור להיוולד ותגידו אתם
הילד גדל ומודה על כול דקה בחייו שזכה לראות אור יום.. ומסרו אותו לאימוץ או שדאגו לו למרות כול הקשיים
פוטנציאל לחיים הם חיים עצמם אנשים 3>
דיי לחיות באשליות
ואז מראים לו את ההשראה שהוא הביא להפלה
קטע די מצחיק לא אשקר
אבל אבלל הפלה זה לא רצח!! זה רק תא מסכן!!
שופטים: בואו נראה לכם את החיים של הבן אדם שהיה אמור להיוולד ותגידו אתם
הילד גדל ומודה על כול דקה בחייו שזכה לראות אור יום.. ומסרו אותו לאימוץ או שדאגו לו למרות כול הקשיים
פוטנציאל לחיים הם חיים עצמם אנשים 3>
דיי לחיות באשליות
אנונימי
הפלה זה לא רצח אחי תירגע
התינוק הזה יכול להרוס לה את החיים אם היא תלד אותו
היא עדיין לומדת ואם היא תשאיר אותו בבית חולים החיים שלו גם יהרסו
עריכה: זה אפילו לא תינוק עדיין זה פאקינג עובר
זה כמו ביצה שלוקחים מתרנגולת
(דוגמא מטומטמת אני יודעת אבל זה הכי קרוב לזה שמצאתי)
התינוק הזה יכול להרוס לה את החיים אם היא תלד אותו
היא עדיין לומדת ואם היא תשאיר אותו בבית חולים החיים שלו גם יהרסו
עריכה: זה אפילו לא תינוק עדיין זה פאקינג עובר
זה כמו ביצה שלוקחים מתרנגולת
(דוגמא מטומטמת אני יודעת אבל זה הכי קרוב לזה שמצאתי)
^^ הם בני 15!! וזה עדיין לא ילד זה גוש של תאים בלי רגשות תחשבו קצת ילדה בת 15 לא צריכה להוליד אפילו
הפלה זה לרצוח את הילד .
לשלוח לאימוץ אפשר אבל זה סתם מביא עוד עצב לחיים לדעתי .
או פשוט מאוד לטפל בילד בעצמכם ולהיות הורים בגיל מוקדם
לשלוח לאימוץ אפשר אבל זה סתם מביא עוד עצב לחיים לדעתי .
או פשוט מאוד לטפל בילד בעצמכם ולהיות הורים בגיל מוקדם
לטפל בילד של עצמם זה לא פשוט מאוד בגיל חמש עשרה אנונימית123
בדיוק.. אז הכי טוב זה לשלוח אותו לאימוץ..
להפיל דחוף.
עזבו את העובר, כרגע הוא לא חי ולא נושם-
הילדה. זה מסוכן לילדה ללדת היא עדיין קטנה יחסית.
תפילו.
יש את עמותת דלתות פתוחות (די בטוח שככה קוראים לזה) שיעשו את זה ללא ידיעת ההורים
כל אלה שאומרים לשלוח לאימוץ, מה?-
למה?
נעזוב את זה שללדת מסוכן לילדה בת 15 ואפילו מאוד, מה?
זה הילד שלהם, למה שהם ישלחו אותו לאימוץ אם הם כן יבחרו ללדת?
בסוף איכשהו הילד יגלה שהוא מאומץ וזה יכאיב לו.
עזבו את העובר, כרגע הוא לא חי ולא נושם-
הילדה. זה מסוכן לילדה ללדת היא עדיין קטנה יחסית.
תפילו.
יש את עמותת דלתות פתוחות (די בטוח שככה קוראים לזה) שיעשו את זה ללא ידיעת ההורים
כל אלה שאומרים לשלוח לאימוץ, מה?-
למה?
נעזוב את זה שללדת מסוכן לילדה בת 15 ואפילו מאוד, מה?
זה הילד שלהם, למה שהם ישלחו אותו לאימוץ אם הם כן יבחרו ללדת?
בסוף איכשהו הילד יגלה שהוא מאומץ וזה יכאיב לו.
זה אפשרי מאוד לטפל בילד בגיל 15, סבתא שלי ילדה תינוק בגיל 15 והיא הייתה אמא מדהימה והילד שלה מאוד שמח
ואם לא אז אימוץ, 100% יאמצו את הילד
כי יש יותר הורים שצריכים לאמץ תינוק מאשר תינוקות שצריכים אימוץ
הפלה זה לרצוח תינוק, זה נכון שזה לא ממש קל להוליד תינוק בגיל 15 אבל עכשיו הם במצב שהתינוק כבר חי וקיים, לרצוח אותו זה לא האופציה הנכונה
ואם לא אז אימוץ, 100% יאמצו את הילד
כי יש יותר הורים שצריכים לאמץ תינוק מאשר תינוקות שצריכים אימוץ
הפלה זה לרצוח תינוק, זה נכון שזה לא ממש קל להוליד תינוק בגיל 15 אבל עכשיו הם במצב שהתינוק כבר חי וקיים, לרצוח אותו זה לא האופציה הנכונה
אנונימית
כפרה אומרים לך שהם בני 15, מה יותר מוסרי, לתת לילדה בת 15 להוליד ולסבול את זה בגיל כזה מוקדם וזה יכול לגרום לה לבעיות אחר כך או פשוט להפיל גוש תאים?
אנונימי
אפשר ללדת ולתת את הילד לאימוץ או אומנה עד שתהיו מוכנים להורות
אנונימית את היית יולדת בגיל 15 ועוזבת הכל את חברות שלך את הבית ספר את הפנאי בשביל לטפל בתינוקת?
אנונימי
לכל מי שאומר שעובר הוא לא חי
אז הוא כן חי.
כדי לקבוע אם משהו חי, אתה צריך לקבוע אם המשהו הזה מתאים ל-7 מאפייני החיים.
1, עובר מגיב לסביבה: זה לא מצריך תגובה פיזית (אם כי זה קורה בסביבות 8 שבועות). שלבים בהתפתחות העובר נחשבים לתגובות לגירויים כימיים בסביבה העוברית. הן פנימיות והן חיצוניות, אשר מושגות בעת ההתעברות. ברגע שנוצרת הזיגוטה, האורגניזם משנה את עצמו כדי לחסום את חדירת הזרע המתקדם, בעוד שהתנהגות הביצית בעבר תוכננה לקלוט זרע. לאחר שהושפע מסביבתו, הזיגוטה העצמאית הגיבה לסביבה. ישנן דרכים רבות שזיגוטה ועובר יכולים להגיב לסביבה. אם היה יותר מדי מלח בסביבת התא, התאים היו מגיבים על ידי שינוי תכולת המלח בתוך התא. תאי חישה גם מזהים את הסביבה ויכולים להגיב בצורה מתאימה, למשל, אם התאים מזהים שאין מספיק חמצן אז התאים ישמרו את החמצן שהם מייצרים באמצעות נשימה תאית. זיגוטה תגיב לשינויים בריכוזים של הורמונים מסוימים והורמונים מסוימים הזמינים לזיגוטה יגרמו להתרבות.
2. מטבוליזם/נשימה (נשימה לא נדרשת): גלוקוז הוא המצע האנרגטי העיקרי והוא צו חיוני לעובר/עובר לגדול. כדי לשמור על חילוף חומרים תקין, ספיגת הגלוקוז על ידי העובר היא מקור עיקרי לקלוריות, אם כי זה לא מקור האנרגיה הבלעדי של העובר, שכן אין זה משמעותי כדי להתייחס לכל הדרישות. בנוסף לכך, העובר מחמישה שבועות ואילך מקבל את חומרי המזון והחמצן שלו דרך חבל הטבור והזיגוטה מקבלת גם חמצן.
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/15511341/
3. הומאוסטזיס: בדיוק כמו יצורים חיים אחרים, גם אורגניזמים חד-תאיים חייבים לשמור על הומאוסטזיס, תנאים פיזיים וכימיים פנימיים קבועים יחסית. כדי לשמור על הומאוסטזיס, אורגניזמים חד-תאיים חייבים: לגדול, להגיב לסביבה, לשנות אנרגיה ולהתרבות. תאים באורגניזם רב תאי פועלים באותו אופן. אם העובר לא היה יכול לשמור על הומאוסטזיס ברחם, הם היו שורפים בעצמם כי התאים שלהם לא היו מסוגלים לקיים את עצמם. תחשוב על זה כמו איך לא נוכל לשמור על הומאוסטזיס במים, במקומות עם טמפרטורות קיצוניות או בלי חמצן. אתה גם צריך לשמור על הומאוסטזיס כדי לגדול, וברור שהעוברים גדלים.
4. העברת תכונות לצאצאים: לכל אדם יש שני עותקים של כל גן, אחד עובר בירושה מכל הורה. רוב הגנים זהים אצל רוב האנשים אבל פחות מאחוז אחד שונים במקצת בין אנשים. אורגניזם רוכש את המידע הגנטי של הוריו. תורשה היא העברת תכונות מהורים לצאצאיהם, בין אם באמצעות רבייה מינית או א-מינית.
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/2192322/ https://msu.edu/~potters6/te801/bi
ology/biounits/characters.htm
5. צמיחה והתפתחות: כמובן שהעובר/העובר גדל. ישנם שלושה שלבים עיקריים בהתפתחות: תקופת הזיגוטה (נמשכת כ-4 ימים), התקופה העוברית (בין ההשתלה ל-8 שבועות) ותקופת העובר (בכל מקום מ-8 שבועות ועד הלידה)
6. רבייה: כולל רבייה של תאים, רבייה א-מינית ורבייה מינית. העובר מייצר תאים בעודו ברחם. אורגניזמים לא צריכים להתרבות מינית כדי לחיות. אחרת כל בני האדם מתחת לגיל ההתבגרות אינם בחיים.
7. עשוי תאים: כן, יש להם הרכב תאי. כל היצורים החיים עשויים מתאי. "גוש תאים", זוכר? (ברור שהם לא רק גושים של תאים, אלא אורגניזמים רב-תאיים מורכבים)
אז הוא כן חי.
כדי לקבוע אם משהו חי, אתה צריך לקבוע אם המשהו הזה מתאים ל-7 מאפייני החיים.
1, עובר מגיב לסביבה: זה לא מצריך תגובה פיזית (אם כי זה קורה בסביבות 8 שבועות). שלבים בהתפתחות העובר נחשבים לתגובות לגירויים כימיים בסביבה העוברית. הן פנימיות והן חיצוניות, אשר מושגות בעת ההתעברות. ברגע שנוצרת הזיגוטה, האורגניזם משנה את עצמו כדי לחסום את חדירת הזרע המתקדם, בעוד שהתנהגות הביצית בעבר תוכננה לקלוט זרע. לאחר שהושפע מסביבתו, הזיגוטה העצמאית הגיבה לסביבה. ישנן דרכים רבות שזיגוטה ועובר יכולים להגיב לסביבה. אם היה יותר מדי מלח בסביבת התא, התאים היו מגיבים על ידי שינוי תכולת המלח בתוך התא. תאי חישה גם מזהים את הסביבה ויכולים להגיב בצורה מתאימה, למשל, אם התאים מזהים שאין מספיק חמצן אז התאים ישמרו את החמצן שהם מייצרים באמצעות נשימה תאית. זיגוטה תגיב לשינויים בריכוזים של הורמונים מסוימים והורמונים מסוימים הזמינים לזיגוטה יגרמו להתרבות.
2. מטבוליזם/נשימה (נשימה לא נדרשת): גלוקוז הוא המצע האנרגטי העיקרי והוא צו חיוני לעובר/עובר לגדול. כדי לשמור על חילוף חומרים תקין, ספיגת הגלוקוז על ידי העובר היא מקור עיקרי לקלוריות, אם כי זה לא מקור האנרגיה הבלעדי של העובר, שכן אין זה משמעותי כדי להתייחס לכל הדרישות. בנוסף לכך, העובר מחמישה שבועות ואילך מקבל את חומרי המזון והחמצן שלו דרך חבל הטבור והזיגוטה מקבלת גם חמצן.
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/15511341/
3. הומאוסטזיס: בדיוק כמו יצורים חיים אחרים, גם אורגניזמים חד-תאיים חייבים לשמור על הומאוסטזיס, תנאים פיזיים וכימיים פנימיים קבועים יחסית. כדי לשמור על הומאוסטזיס, אורגניזמים חד-תאיים חייבים: לגדול, להגיב לסביבה, לשנות אנרגיה ולהתרבות. תאים באורגניזם רב תאי פועלים באותו אופן. אם העובר לא היה יכול לשמור על הומאוסטזיס ברחם, הם היו שורפים בעצמם כי התאים שלהם לא היו מסוגלים לקיים את עצמם. תחשוב על זה כמו איך לא נוכל לשמור על הומאוסטזיס במים, במקומות עם טמפרטורות קיצוניות או בלי חמצן. אתה גם צריך לשמור על הומאוסטזיס כדי לגדול, וברור שהעוברים גדלים.
4. העברת תכונות לצאצאים: לכל אדם יש שני עותקים של כל גן, אחד עובר בירושה מכל הורה. רוב הגנים זהים אצל רוב האנשים אבל פחות מאחוז אחד שונים במקצת בין אנשים. אורגניזם רוכש את המידע הגנטי של הוריו. תורשה היא העברת תכונות מהורים לצאצאיהם, בין אם באמצעות רבייה מינית או א-מינית.
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/2192322/ https://msu.edu/~potters6/te801/bi
ology/biounits/characters.htm
5. צמיחה והתפתחות: כמובן שהעובר/העובר גדל. ישנם שלושה שלבים עיקריים בהתפתחות: תקופת הזיגוטה (נמשכת כ-4 ימים), התקופה העוברית (בין ההשתלה ל-8 שבועות) ותקופת העובר (בכל מקום מ-8 שבועות ועד הלידה)
6. רבייה: כולל רבייה של תאים, רבייה א-מינית ורבייה מינית. העובר מייצר תאים בעודו ברחם. אורגניזמים לא צריכים להתרבות מינית כדי לחיות. אחרת כל בני האדם מתחת לגיל ההתבגרות אינם בחיים.
7. עשוי תאים: כן, יש להם הרכב תאי. כל היצורים החיים עשויים מתאי. "גוש תאים", זוכר? (ברור שהם לא רק גושים של תאים, אלא אורגניזמים רב-תאיים מורכבים)
אנונימית
קטע מצחיק
כול אחד פה התחיל כגוש תאי
אבל לא לכול אחד מגיע לחיות?
איפה המוסריות
כול אחד פה התחיל כגוש תאי
אבל לא לכול אחד מגיע לחיות?
איפה המוסריות
אנונימית, בואי תנסי את להביא ילד בגיל 15 ותסכני את החיים שלך בתהליך ותסבלי מנידוי בבית הספר. בושה שאנשים כמוך מגיבים וחושבים שיש להם זכות להטיף לילדים שנקלעו לסיטואציה כזאת
איזה מתייפייפים אתם מתחילים להטיף מוסר לאחרים אבל בטח כשזה יגיע אליכם פתאום תטילו ספק
הכי קל לדבר הא?
הכי קל לדבר הא?
אנונימי
הר נבו בטח שלכל אחד מגיע לחיות, בגלל זה אני בעד לוותר על ההיריון בשלב הזה של החיים ושהבת 15 תחייה כמו שצריך :)
אנונימי
שמע איזה סרט , שתף את אבא שלך
כןכן .. עדיף להרוג את הבן שלך
כדי שאתה תחייה חיים יותר קלים
ממש אח יקר
החיים ממילא קשים, מי אמר שתחיה עד מחר?
סוף היום בחירה של הבת, זה לא קשור בכלל לכולם פה.. רק מנסים לתת דעות..
כדי שאתה תחייה חיים יותר קלים
ממש אח יקר
החיים ממילא קשים, מי אמר שתחיה עד מחר?
סוף היום בחירה של הבת, זה לא קשור בכלל לכולם פה.. רק מנסים לתת דעות..
הר נבו כשאתה תגיע למצב הזה בגיל כזה אתה תעשה את אותו דבר הוא כרגע אפילו לא נושם ולא חיי הוא אפילו לא בן אדם הפלה זאת הבחירה הנכונה להוליד ולטפל בילד בגיל 15 זה בכלל לא פשוט
תישא בתוצאות בעיה שלך הייתם צריכים לחשוב פעמיים :)
אבא סוכרזית
לא, מגיל 14 מותר ועד הפרש של שנתיים בין הפרטנרים אם אני לא טועה.
16 זה גיל ההסכמה, כל הפרש בין הפרטנרים חוקי.
לא, מגיל 14 מותר ועד הפרש של שנתיים בין הפרטנרים אם אני לא טועה.
16 זה גיל ההסכמה, כל הפרש בין הפרטנרים חוקי.
בעיה שלכם.
בהצלחה לכם.
הפלה זה לא פיתרון. אבל כמובן שזאת החלטה שלה.
בהצלחה לכם.
הפלה זה לא פיתרון. אבל כמובן שזאת החלטה שלה.
ומי אמר שהיא רוצה בכלל ילדים????? הר נבו
אז וואלה, לא כולם מתאימים למצב הזה שעכשיו להביא ילדים לעולם בגיל 15
זה שסבתא שלכם ילדה את אמא שלכם בגיל 15 לא אומר שזה מתאים לזמן של היום
זה שסבתא שלכם ילדה את אמא שלכם בגיל 15 לא אומר שזה מתאים לזמן של היום
אנונימי
אנונימית
את האמת
הכי האמת
לא אכפת לי ממה שיגידו על ברית מילה כי אני אתאיסט
והגוש תאים הזה בינתיים לא חי נושם או יצא לאוויר העולם ככה שהוא לא ירגיש את זה גם
וגם, בברית מילה התינוק כן מרגיש ככה שהשוואה פה לא נכונה.
את האמת
הכי האמת
לא אכפת לי ממה שיגידו על ברית מילה כי אני אתאיסט
והגוש תאים הזה בינתיים לא חי נושם או יצא לאוויר העולם ככה שהוא לא ירגיש את זה גם
וגם, בברית מילה התינוק כן מרגיש ככה שהשוואה פה לא נכונה.
אהבתי שכולם יוצאים נגדי כאילו אני איזה אבא שלה חח
חברים לא אמרתי שאני קובע לה.
לא אמרתי שאני הייתי עומד במה שהיא עומדת.
לא אמרתי שזה קל.
וכמובן לא אמרתי שזה לבחירתי.
מה אתם רוצים מהחיים שלי.. אני אומר
לפי מה שראיתי שחיים זה דבר בעל ערך עליון.
הלוואי והייתם רואים כול ילד שלא היפילו..
הייתם רואים אותו בוכה, מחייך, שמח.. הייתם שונאים את עצמכם על ההרגשה שהייתה לכם בהתחלה
חפשו בגוגל כול אלו שילדו בסופו של דבר.
מי הם ומה הם.. יכולים להיות החבר הכי טוב שלכם, השכן, אבא, אמא, חיים שלמים.. עם יותר מ10 ביליון היסתבריות לשינוי העתיד לטובה (כול דבר הוא לטובה)
חברים לא אמרתי שאני קובע לה.
לא אמרתי שאני הייתי עומד במה שהיא עומדת.
לא אמרתי שזה קל.
וכמובן לא אמרתי שזה לבחירתי.
מה אתם רוצים מהחיים שלי.. אני אומר
לפי מה שראיתי שחיים זה דבר בעל ערך עליון.
הלוואי והייתם רואים כול ילד שלא היפילו..
הייתם רואים אותו בוכה, מחייך, שמח.. הייתם שונאים את עצמכם על ההרגשה שהייתה לכם בהתחלה
חפשו בגוגל כול אלו שילדו בסופו של דבר.
מי הם ומה הם.. יכולים להיות החבר הכי טוב שלכם, השכן, אבא, אמא, חיים שלמים.. עם יותר מ10 ביליון היסתבריות לשינוי העתיד לטובה (כול דבר הוא לטובה)
לרצוח את התינוק זה לא אופציה.
דאמ- גם אני אתאיסטית, זה מצחיק אותו שאתה קורא לעצמך אתאיסט (שהם בדרך כלל אוהבים מדע)
אבל אחרי זה קורא לעובר "גוש תאים" ואומר שעובר הוא לא לי שזה ליטרלי ההפך ממה שהמדע אומר
דאמ- גם אני אתאיסטית, זה מצחיק אותו שאתה קורא לעצמך אתאיסט (שהם בדרך כלל אוהבים מדע)
אבל אחרי זה קורא לעובר "גוש תאים" ואומר שעובר הוא לא לי שזה ליטרלי ההפך ממה שהמדע אומר
אנונימית
תבחרו אם אתם עושים את זה דרך עמותה בידיעת ההורים או לא (להשאיר נראה לי הזוי)
ולםעמים הבאות
או גלולות
או התקן
^כמובן שלא
אנחנו מדברים על לפני שזה הופך לתינוק אם זה בלבל אותך
ולםעמים הבאות
או גלולות
או התקן
^כמובן שלא
אנחנו מדברים על לפני שזה הופך לתינוק אם זה בלבל אותך
תבדקו את ההגנות שלכם.. משהו לא תקין
יש את עמותת אפשר שיכולה לעזור לכם, עמותה זו בעד להוליד את הילד והיא תיתן לכם את הדברים הרצויים, היא תתמוך בכם בכל החלטה, אף על פי שהיא מעודדת להוליד.
עמותת דלת פתוחה תעזור לכם באיזה דרך בה תלכו, היא מאפשרת הפלות ללא ידיעת ההורים, ייעוץ, ועוד...
אני ספציפית מעדיפה ללדת ולשלוח לאימוץ, גם אני בת 15...
עמותת דלת פתוחה תעזור לכם באיזה דרך בה תלכו, היא מאפשרת הפלות ללא ידיעת ההורים, ייעוץ, ועוד...
אני ספציפית מעדיפה ללדת ולשלוח לאימוץ, גם אני בת 15...
הפלה, אין דרך אחרת או להוליד ולתת לאימוץ
מה ההורים חושבים?
אנונימית
...מצחיק שאת מכלילה את.כל האתאיסטים כאוהבי מדע ואת אומרת לי: "מצחיק שאתה קורא לעצמך אתאיסט"
ההגדרה של אתאיסט היא לא מישהו שחובב מדע, אלא מישהו שלא מאמין בישות עליונה כלשהי.
זה מצחיק אותי שאת קוראת לעצמך אתאיסטית כשאת לא ממש מבינה את ההגדרה של המושג.
...מצחיק שאת מכלילה את.כל האתאיסטים כאוהבי מדע ואת אומרת לי: "מצחיק שאתה קורא לעצמך אתאיסט"
ההגדרה של אתאיסט היא לא מישהו שחובב מדע, אלא מישהו שלא מאמין בישות עליונה כלשהי.
זה מצחיק אותי שאת קוראת לעצמך אתאיסטית כשאת לא ממש מבינה את ההגדרה של המושג.
להפיל
בכל מקרה לשתף את ההורים, כן זה מביך זה מוזר וואלה אולי הם יתעצבנו.
אבל זו החלטה סופר משמעותית וקשה (להשאיר ילד אז הם ידעו, או הפלה ואז זה החלטה שלא כדאי לכם לעבור לבד)
אבל זו החלטה סופר משמעותית וקשה (להשאיר ילד אז הם ידעו, או הפלה ואז זה החלטה שלא כדאי לכם לעבור לבד)
אם לא תפילו החיים שלכם יהרסו סופית.
ילדים בני 15 לא אמורים לקיים יחסי מין ולא יכולים לגדל תינוק.
ילדים בני 15 לא אמורים לקיים יחסי מין ולא יכולים לגדל תינוק.
אנונימית
וואט דה פאק
אתם פאקינג בני 15 מה אתם עושים 0ק0!?
עכשיו תתמודדו
תיקחו אחריות על המעשים שלכם ותגדלו את הילד שיצרתם
וההחלטה לא בידך ההחלטה ביד האם...
כי התינוק בתוכה
כי היא תוכל לסבול בעתיד מחרטות נפשיות ומבעיות נפשיות בגלל ההפלה הזו ואתה לא!!
עכשיו תדעו שלפני שאתם עושים 0ק0 יכול להיווצר גם יצור חי-תינוק ליטרלי עוד בן אדם
אתם פאקינג בני 15 מה אתם עושים 0ק0!?
עכשיו תתמודדו
תיקחו אחריות על המעשים שלכם ותגדלו את הילד שיצרתם
וההחלטה לא בידך ההחלטה ביד האם...
כי התינוק בתוכה
כי היא תוכל לסבול בעתיד מחרטות נפשיות ומבעיות נפשיות בגלל ההפלה הזו ואתה לא!!
עכשיו תדעו שלפני שאתם עושים 0ק0 יכול להיווצר גם יצור חי-תינוק ליטרלי עוד בן אדם
אנונימי
לפי דעתי תשאירו, אבל זה להחלטתה בלבד, רק היא תחליט ותכבד את זה.
"תיקחו אחריות ותגדלו את הילד"
טוב, נראה מה היית עושה אם אתה היית במצב הזה.
טוב, נראה מה היית עושה אם אתה היית במצב הזה.
אל תפילו אל תרצחו נשמה!
עשיתם טעות עכשיו תתמודדו ביחד איתה.
עשיתם טעות עכשיו תתמודדו ביחד איתה.
תעשו הפלה ותספרו להורים
תהיה לצידה זה הדבר שהיא הכי צריכה עכשיו
גם אם היא תחליט להפיל או לשמור את התינוק אתה חייב להשאר שם ולתמוך בה
גם אם היא תחליט להפיל או לשמור את התינוק אתה חייב להשאר שם ולתמוך בה
קונדום מגן ב 97%
ולפעמים הוא נקרע אז לא צריך לסמוך על זה שתעשה הפלה
ולפעמים הוא נקרע אז לא צריך לסמוך על זה שתעשה הפלה
להפיל. זה לא נקרא לרצוח, תאמין לי שעדיף גם לעובר לא להיוולד לכזו מציאות שההורים בני 15
גיל 15 עם לא מפילים החיים ניגמרים (לפחות בגיל הזה)
מה פתאום הפלה? קודם תדבר איתה תבין אם היא רוצה את התינוק אחרי זה תבין מה אתה רוצה השלב הבא זה לספר להורים במקרה הכי נוראי אתם שולחים את התינוק לאימוץ אבל ממש לא הפלה
אנונימית
מה נסגר
אתה בן 15!! יואו איזה עצוב... איזה דור מזעזע
זה למה יש קורונה, מכה מהקב"ה...
והפלה כמובן, בגיל 15 להיות אמא? מה פתאום
...
אתה בן 15!! יואו איזה עצוב... איזה דור מזעזע
זה למה יש קורונה, מכה מהקב"ה...
והפלה כמובן, בגיל 15 להיות אמא? מה פתאום
...
אני מסכים עם אנונימי פשוט תברח
ממ זה בעיה זה כבר לערב הורים כי גם הפלה אי אפשר בגיל הזה בלי הורים או אישור מהם לפחות
חבל שאתה שואל את זה כאן. פשוט זה רק יסבך אותך לשמוע את אלפי דעות.. ולכן מה שאני חושב שתתייעץ עם מישהו מבוגר שאתה סומך. או לחלופין מישהו מקצועי לדוגמה כמו שהזכירו את 'דלת פתוחה'.
וכמובן כמובן זה בכלל לא הזמן עכשיו להגיד להם ''למה עושים בגיל כזה'' ו''אשמתכם'' תכלס היא הרה, ולא יעזור כל התגובות האלו..
כמובן שהפלה זו הריגה של העובר אבל מצד שני לידה בגיל כזה לא כל כך באה באופציה. ולכן ככל הנראה *לא מבחירה* תצטרכו להפיל..
וכמובן כמובן זה בכלל לא הזמן עכשיו להגיד להם ''למה עושים בגיל כזה'' ו''אשמתכם'' תכלס היא הרה, ולא יעזור כל התגובות האלו..
כמובן שהפלה זו הריגה של העובר אבל מצד שני לידה בגיל כזה לא כל כך באה באופציה. ולכן ככל הנראה *לא מבחירה* תצטרכו להפיל..
לא לימדו אתכם בשיעורי חינוך מיני על פוסטינור? זה כדור שהאישה לוקחת אחרי הסקס בשביל להיות בטוחים שהיא לא נכנסה להיריון. בעיקרון זה פשוט הפלה בכדור אבל הוא פועל רק עד 24 שעות מאז הסקס. תאמץ לפעם הבאה.
כל אלה שאומרים "תשלחו את הילד לאימוץ"
מה עם ההריון? מה עם הלידה?? נראה לכם לגיטימי ללדת בגיל 15?
מה עם ההריון? מה עם הלידה?? נראה לכם לגיטימי ללדת בגיל 15?
תתמוך בה. תשאל אותה איך היא מרגישה בסופו של דבר זה הגוף שלה והיא כנראה מרגישה עוד יותר גרוע... תחשבו מה אתם רוצים ביחד ותעשו מה שתחליטו...
אן תמיד הייתם עם הגנה כנראה שזה לא ממכם כנראה שהיא עשתה את זה עם מישהו אחר ובלי הגנה
יש גלולה של היום שאחרי
לשתף דחוף את ההורים לעשות הפלה אם זה מה שאתם מרגישים
אין לי מושג למה שתזדיינו בגיל הזה אבל זה עומד להרוס לילדה את החיים אם תלדו, גם בבית וגם בבית ספר יהיה לה איום, תפנו לדלת פתוחה, זאת הברירה היחידה.
אנונימית
לשכב בגיל 15 זה בסדר
אבל פתאום שהיא בהריון "יואו יואו אנחנו בני 15 למה שנגדל ילד"
בעיה שלך
אבל פתאום שהיא בהריון "יואו יואו אנחנו בני 15 למה שנגדל ילד"
בעיה שלך
מה זה יעזור שעכשיו תגידו להם ''מה אתם בני 15 וואו איזה מזעזע'' ''הדור של היום'' וכל השיט הזה זה קרה כבר היא כבר בהריון הוא מבקש עזרה אז תעזרו ואם אתם לא יודעים לייעץ לו אז פשוט תסמו תפה מה יעזור סתם לגרום לו להרגיש רע יותר
אנונימית
חשבת לשאול אותה? אחרי הכל זאת החלטה שלה לא שלך
אנונימית
תפיל עכשיו (כמובן בהסכמתה). יש איזושהי מרפאה שאפשר בחינום ובעילום שם לעשות הפלה, אבל שכחתי את שמה. אז תשאל אותה עם היא בעד הפלה, ותחשבו. כמובן שקודם תתחשבו במשפחות אומנה, סטטוס כלכלי, הרצון שלכם להיות הורים, ובבקשה תפנו להפלה כמוצא אחרון. אם נוח לכם עם שידעו, אז אני ממליץ בחום לתרום את התינוק למשפחת אומנה. יש הרבה משפחות שבאמת צריכות את התינוק הזה.
אנונימי
אנונימית אין לנו איך לעזור הם צריכים לספר להורים ולהחליט
קונדום עובד רק 97% מהפעמים, גם יכול להיות שלא שמתם אותו נכון או שהוא נקרע, אולי מידה לא נכונה. זה קורה. ממליצה לפנות למבוגר שאתם חושבים שיבין אתכם ולא יכעס, כדי שיוכל לעזור ולתמוך. אם אין למי לפנות, תחפשו יחד "דלת פתוחה" באינטרנט. ובבקשה, זה בסדר להילחץ, אבל תנסו לעבור בהגיון את המצב. בהצלחה
הפלה(?)
שמעתי שאפשר לעשות הפלות ודברים שקשורים לזה בלי שהמשפחה תדע אפילו, הם נותנים בעצם יד לבני נוער בלי שבעצם יקבלו מצב לא נעים עם המשפחה אז יש עמותה לזה אם אני לא טועה:o
לדעתי גם אם לא נעים לספר, במצב כזה חייבים לספר. אף ילדה לא צריכה לעבור הפלה לבד, בלי תמיכה לפחות מאמא שלה, זה לא פשוט ואין ברירה
שואל השאלה:
יואו אני הייתי בחמות
בקיצור, דיברתי איתה והחלטנו על הפלה שלא יגידו להורים שלנו כי זה יהיה להם קשה מדי
יואו אני הייתי בחמות
בקיצור, דיברתי איתה והחלטנו על הפלה שלא יגידו להורים שלנו כי זה יהיה להם קשה מדי
אנונימי
היי אני שמחה לשמוע, אני מציעה לכם ללכת לעמותה הזו,הכל יהיה בדיסקרטיות, כאילו כלום לא קרה^^
שואל השאלה אתם הולכים להתחרט על זה
אתם עוד ילדים אתם לא יכולים לעשות דבר כזה לבד
זה שאנשים פה ממליצים לך לעשות הפלה ללא ידיעת הורים זה רק מראה עד כמה אנשים פה הם ילדים קטנים שלא מבינים שום דבר
הפלה זה משהו גדול מאוד, זה בכל זאת הרג של בן אדם
אם אתם לא תספרו להורים אתם לא תצליחו להתמודד עם זה לבד
בסוף ההורים שלכם איכשהו יגלו
מה אתם חושבים שיהיה יותר קשה להורים שלכם לגלות שהיא בהריון או שהנכד שלהם מת?
אתם עוד ילדים אתם לא יכולים לעשות דבר כזה לבד
זה שאנשים פה ממליצים לך לעשות הפלה ללא ידיעת הורים זה רק מראה עד כמה אנשים פה הם ילדים קטנים שלא מבינים שום דבר
הפלה זה משהו גדול מאוד, זה בכל זאת הרג של בן אדם
אם אתם לא תספרו להורים אתם לא תצליחו להתמודד עם זה לבד
בסוף ההורים שלכם איכשהו יגלו
מה אתם חושבים שיהיה יותר קשה להורים שלכם לגלות שהיא בהריון או שהנכד שלהם מת?
אנונימית
כנראה לא שמתם טוב... או שנקרע.
תתייעץ איתה אם היא רוצה הפלה או להוליד אבל לאף אחד לא ישנה הדעה שלך כי אתה הבן...
תתייעץ איתה אם היא רוצה הפלה או להוליד אבל לאף אחד לא ישנה הדעה שלך כי אתה הבן...
אנונימית^^
גם אם הם יגלו שהנכד שלהם מת זה לא עניינם אז מה אם הם ההורים שלה ילדה.בת.15.לא.יכולה.ללדת.נקודה.
תפסיקו להיכנס לרחם של נשים אחרות שבוחרות להפיל
גם אם הם יגלו שהנכד שלהם מת זה לא עניינם אז מה אם הם ההורים שלה ילדה.בת.15.לא.יכולה.ללדת.נקודה.
תפסיקו להיכנס לרחם של נשים אחרות שבוחרות להפיל
לאא הפלה! זה יפגע לה ברחם ויש סיכוי גדול שלא תוכל להיכנס שוב להריון.
וחוץ מזה, אתה לא תחליט במקומה, שהיא תחליט מה נכון לעשות זה הגוף שלה, אתה ממש לא אמור להתייעץ עם ילדים בני 12 מסטיפס.
אתם נתקלתם בסיטואציה הזאת, אתם תדברו ותגיעו להחלטה.
וחוץ מזה, אתה לא תחליט במקומה, שהיא תחליט מה נכון לעשות זה הגוף שלה, אתה ממש לא אמור להתייעץ עם ילדים בני 12 מסטיפס.
אתם נתקלתם בסיטואציה הזאת, אתם תדברו ותגיעו להחלטה.
ילדה בת 15 יכולה ללדת, ויש לא מעט מקרים כאלה.
יש סכנות בהפלה, במקום להילחץ ולרוץ להגיד לה לעשות הפלה תהיה שם בשבילה ותראה לה שאתה איתה לאורך כל הדרך לא משנה מה תחליטו ומה יהיה.
יש הרבה בנות ביוטיוב ובאינסטגרם שילדו בגיל צעיר, אני מכירה אחת שילדה בגיל 14 קוראים לה אסתר באיסנטגרם ester ralte והיא סיפרה איך היא מתמודדת והכל, היא הולכת לבית ספר מיוחד וטוב לה, תכנס לעמוד שלה ותקרא קצת, כרגע היא בת 16, הבן זוג שלה שם בשבילה והם עוברים את זה ביחד. יש עוד אחת שילדה בגיל 17 מהיוטיוב ואחת שילדה ב19 גם מהאינסטגרם.
^אבל לרוב זה לא מה שקורה ולילדים בני 15 אין שום דרך לטפל בתינוק וזה יהרוס להם את החיים פרט לזה שהיא ילדה עדיין וכנראה לא תרצה ללדת
אנונימית
"כנראה לא תרצה ללדת"? שאלת אותה? את יודעת מה היא מרגישה?
לאף אחד פה לא אכפת ממה היא מרגישה וחושבת! לאף אחד פה לא אכפת מזה שהפלה יכולה לפגוע בגוף שלה לכל החיים והיא יכולה להצטער ובגדול.
אל תכנסו לזה וממש אל תגידו חד משמעית מה לעשות במקרה הזה, אף אחד מאיתנו לא נמצא במצב הזה ובגלל זה אף אחד מאיתנו לא יכול באמת להגיד חד משמעית מה המעשה הנכון לעשות ובטח ובטח לא להחליט במקומה מה לעשות. שידברו ביניהם, ויחקרו מה עושים במצב וכזה ואיך מתמודדים מבחינת בית ספר וכזה, שידברו עם ההורים כי הם באמת יכולים לייעץ.
אני אישית שאלתי את אמא שלי מה היה קורה אם זה היה קורה לי והיא אמרה לי בטח ובטח שלא הפלה, שהיא הייתה עוזרת לי בהכל כי הפלה יכולה לגרום לי להצטער ואני לא אצליח להביא יותר ילדים לעולם.
לאף אחד פה לא אכפת ממה היא מרגישה וחושבת! לאף אחד פה לא אכפת מזה שהפלה יכולה לפגוע בגוף שלה לכל החיים והיא יכולה להצטער ובגדול.
אל תכנסו לזה וממש אל תגידו חד משמעית מה לעשות במקרה הזה, אף אחד מאיתנו לא נמצא במצב הזה ובגלל זה אף אחד מאיתנו לא יכול באמת להגיד חד משמעית מה המעשה הנכון לעשות ובטח ובטח לא להחליט במקומה מה לעשות. שידברו ביניהם, ויחקרו מה עושים במצב וכזה ואיך מתמודדים מבחינת בית ספר וכזה, שידברו עם ההורים כי הם באמת יכולים לייעץ.
אני אישית שאלתי את אמא שלי מה היה קורה אם זה היה קורה לי והיא אמרה לי בטח ובטח שלא הפלה, שהיא הייתה עוזרת לי בהכל כי הפלה יכולה לגרום לי להצטער ואני לא אצליח להביא יותר ילדים לעולם.
מאיפה לעזאזל הוצאת שהפלה פוגע בגוף ומונע מלהביא ילדים לעולם בעתיד?
אנונימית
תינוק לא יהרוס להם את החיים אבל כן ישנה להם את החיים, ילד זה דבר טוב וטהור, זאת מתנה, הרבה נשים לא מצליחות להיכנס להריון.
תמיד יש דרך, מקבלים הרבה עזרה במצב כזה מהמדינה, מההורים ומהחברים ומגופים אחרים. וגם יש פתרון של למסור את התינוק לאימוץ למשפחה טובה שלא יכולה להביא ילדים
תמיד יש דרך, מקבלים הרבה עזרה במצב כזה מהמדינה, מההורים ומהחברים ומגופים אחרים. וגם יש פתרון של למסור את התינוק לאימוץ למשפחה טובה שלא יכולה להביא ילדים
תקראי על זה מתוקה, זאת בדיוק הבעיה שאתם מייעצים דברים בלי לדעת מה ההשלכות.
לכל דבר יש השלכות
מסכימה לגמרי!
j0v
j0v
joy צודקת
אתם הייתם צריכים לחשוב על ההשלכות וההחלטה בכלל לא בידיים שלך אלא בידיים של הבת...
התינוק בתוכה ,היא תחליט מה טוב עבורה,למרות שהפלה זה פיתרון נורא מכל הסיבות שjoy אמרה
אתם הייתם צריכים לחשוב על ההשלכות וההחלטה בכלל לא בידיים שלך אלא בידיים של הבת...
התינוק בתוכה ,היא תחליט מה טוב עבורה,למרות שהפלה זה פיתרון נורא מכל הסיבות שjoy אמרה
j0y אני מסכימה איתך ב100%
הפלה מאוד פוגעת בנשים נפשית ופיזית, הרבה נשים אל יכלו להכנס להריון יותר בגלל הפלה, במיוחד אם הן היו צעירות כשהן עשו את ההפלה
אבל הסיבה העיקרית למה הפלה זה רע זה בגלל שהפחה הורגת תינוק
הפלה מאוד פוגעת בנשים נפשית ופיזית, הרבה נשים אל יכלו להכנס להריון יותר בגלל הפלה, במיוחד אם הן היו צעירות כשהן עשו את ההפלה
אבל הסיבה העיקרית למה הפלה זה רע זה בגלל שהפחה הורגת תינוק
אנונימית
לדעתי
תדברו
עם
ההורים
תדברו
עם
ההורים