7 תשובות
כן אלא אם כן הצד שבוגד איתו לא יודע שהוא בוגד
לדעתי לא, הצד הבוגד שיש לו חברה יותר גרוע
כן,ואם הצד שבוגד איתו לא ידע מלכתחילה שיש לבוגד חבר/ה אז ממש לא
שואל השאלה:
ואם הוא ידע מלחתכילה הם גרועים אותו דבר?
ואם הוא ידע מלחתכילה הם גרועים אותו דבר?
אנונימית
לדעתי כן
כן מאוד
ממש לא, ברור שניהם אחראים באותה מידה אבל הצד הבוגד מכיר את האדם ומזייף אהבה, האדם שבוגד איתו מילא כי הוא לא מכיר ויכול לחרטט שזו האופציה היחידה אבל לראשון אין תירוץ, פשוט שייפרד...
באותו הנושא: