7 תשובות
אני אוהב את ניו יורק..
אין לזה שום קטע
זה סוג של הערכה לאחת הערים הכי יפות בעולם
i love new york
שואל השאלה:
אא ok תודה לכם!
P.q
i love new york
אני אוהב\ת את ניו יורק.
אני אוהב את ניו יורק?
i love new york.
אנונימי