14 תשובות
שואל השאלה:
אם בטעות שמתי את הכול זה רע?
3 נראלי
אבל זה לא יותר מידי משנה פשוט שים כמה שיוצא
4 או 5
כן זה רע
אמור להיות כתוב לך שם
3
כן, זה רע, צריך בדיקה נוספת
זה לא בדיקה תקפה אם לא שמת חמש בדיוק
שלוש
ככה היה כתוב לי בהוראות
לא^
כל התכולה זה בערך 5 טיפות אם לא בדיוק..
לי כתוב 3
גם לי כתוב 4 או שלוש 5 נגמר הנוזל
כל בדיקה משהו אחר מה אתם מבלבלים
עם הוא שם את כל התכולה זה לא טוב לכל סוג בדיקה