9 תשובות
קצת לא טוב
לא הכי טוב
לא הכי טוב אבל זה תלוי איזה כיתה
בשבועיים האחרונים אצלנו צפחות לא למדנו כלום בגלל הקורונה אז תלוי מה המצב אצלךך
הייתי בחול שבועיים או אפילו יותר, לא הכי טוב.
פספסתי חודש כמעט לצערי..
לא ממש עוזר במבחנים אבל לא הייתה לי ברירה..
אנונימית
כן
לא הייתי שלושה שבועות ופספסתי מלא חומר+4מבחנים+5הכתבות באנגלית
סבבה בזורם קצת ייותר מאמץ מברגיל ומשלימים את כל החומר