6 תשובות
תהיי בריאה אתם עדיין לא ביחד הבנות האחרות יכולות להגיד אותו דבר
תעשי מה שאת אוצה אני הייתי נפרד ממך
שואל השאלה:
זה לא קשור ביחד לא ביחד.
זה ממש מלא בנות.
מה הוא כל כך נואש לחברה?
לא הבנתי את הסיפור.
אנונימית
לי לא אכפת
אני מסביר תמצב
אז תתרחקי בכבוד
שואל השאלה:
אם הייתי נואשת לא הייתי מתרחקת..
תתבגר מאמי.
אנונימית
נשמע שאת נואשת ואובססיבית גם

מי ישמע דיברת איתו באינסטנגרם עובדה שהוא בא לדבר איתך
באותו הנושא: