9 תשובות
נכוןן
נכון , אבל טעויות זה חלק מהדרך
יאפ
כן
באסה רצח... אבל תחשבי על זה שאת השקעת כמה שאת יכולה ועשית מה שאת יכולה ככה שמכאן זה כבר לא בעיה שלך
^כן אבל היא עשתה מה שהיא יכולה וזה עדיין לא מספיק וזה חרא
נכון
ואו כן
מסכים
באותו הנושא: