9 תשובות
נכון , אבל טעויות זה חלק מהדרך
כן
באסה רצח... אבל תחשבי על זה שאת השקעת כמה שאת יכולה ועשית מה שאת יכולה ככה שמכאן זה כבר לא בעיה שלך
^כן אבל היא עשתה מה שהיא יכולה וזה עדיין לא מספיק וזה חרא
{}
נכון
ואו כן
{}
מסכים