11 תשובות
איכ לא
כנראה שלא הבנת את המסר של הסדרה.
באמת שכן כן יואו חשבתי אני היחידה
כן רק לך
לעשות רומנטיזציה לדברים כאלה זה כל כך מוזר..
זה מרגיש ממש אפל
אני יודעת את ההשפעות של הסמים ונכון שמציגים גם את ה"יופי" שבסמים אבל מראים את ההשפעה המזעזעת שלהם לטווח הארוך
זה לפתח תלות, זה יגרום התמכרות, ועוד הרבה דברים שמובנים לך מאליו
אופוריה פחות אבל כשראיתי סקינס זה עשה לי ממש חשק
כן לגמרי מבינה אותך, זה בדיוק ההפך מהמסר אבל גם אצלי החשק גודל אחרי הסדרה
מה זאת הסדרה הזאת שחופרים עלינ
כן
רק החלק של מאדי וקאסי בקרנבל עם המולי
אנונימית