8 תשובות
וואו הינו משחקות בזה כל כך הרבה
זה ותופסת גובה
כל כיתה ד
חחח אני בתנועת נוער וכל שבת אנחנו עושים את זה עם החניכים
אני מכירה את זה!!! זה סןג של מורל בבני עקיבא
אהה בצופים עושים את זה.. אבל איך קוראים לזה מי זוכר
כן, אבל אני לא זוכרת איך קוראים לזה
כן היינו עושים את זה בבני עקיבא
יואו יש את זה גם בכנפיים של קרמבו