8 תשובות
אומץ
קח -אומץ-
אם אתה רוצה לנתק איתה קשר תנתק פשוט , אין למה למשוך את זה . אתם סתם פוגעים יותר אחד בשני
לפי איך שאתה כותב זה יעשה לך טוב. תלך על זה
אם אתה רוצה לסיים איתה את הקשר עדיף שתעשה את זה כמה שיותר מהר אחרת שניכם תיפגעו עוד יותר וזה לא עדיף. תלך אליה תדבר איתה ותסביר לה את המצב
תדבר איתה תגיד לה למ ה וכזה
אתה רואה את התמונה של המשתמשת "אסתטית"
תדמיין שהבובה שהיא מחזיקה ומושיטה לך זה אומץ 3>
תדמיין שהבובה שהיא מחזיקה ומושיטה לך זה אומץ 3>
^ איזה רעיון חמוד
באותו הנושא: