התחברות הרשמה

בטסט אני צריכה להתניע את האוטו או שהוא מותנע כבר?

18 בינואר 2022, 21:40
טסטרשיון נהיגהנהיגהרכבלימוד נהיגה    
2 תשובות
מותנע כבר
M
Muffy
בדרך כלל מותנע
J
Jinxed My Powder
באותו הנושא:
אפשר לדחוף את האוטו בלי להתניע?
בשביל להתניע את הרכב צריך ללחוץ על ברקס?
אומרים להתניע את האוטו או להניע את האוטו?
נכבה לי האוטו 3 פעמים במהלך הטסט, בטוח נכשלתי נכון?
הטסט יהיה על אותו האוטו שלמדתי איתו?
בטסט יבקשו ממני גם להתניע ולהקיש את הקוד?
אין מצב שאני לומדת על אוטומט והבוחן יגיד לי להדליק את האוטו או להתניע נכון?
הנעת הרכב בטסט לקבלת רישיון נהיגה - לפני שאני מתחיל את הטסט אני צריך להניע את האוטו או שהוא כבר מונע?
בטסט אצטרך לכוון מראות? ולהכניס מפתח להתניע תאוטו והכל?
אם באמצע טסט נכבה לי המנוע (ידני) ואני לא מצליחה להתניע אותו, יכשילו אותי על זה?
בטסט צריך לדעת להדליק-להתניע את הרכב ולכבות אותו?