6 תשובות
וזה סתם ככה קורה ? כל הזמן ?
בטוח שאין משהו שיושב לך על הלב ?
תאכלי
אם את לא יכולה לאכול לפחות תשתי
זה לא כזה פשוט לאנשים שזה קשה להם, זה אולי נשמע פיתרון פשוט, אבל הוא לא כזה פשוט, וזה גם לא כזה קל כמו שזה נשמע.
הכי קל לכתוב מאחורי המקלדת. תשובה חסרת תועלת. ^^
שואל השאלה:
יש לי דכאון אבל אני תמיד מכניסה משהו לפה כדי להחזיק את עצמי ופתאום אני לא מסוגלת..
אכלתי חתיכת נייצ'ר וואלי עכשיו בקושי פרור וכבר מרגישה שאני לא מסוגלת להכניס עוד
אנונימית
שואל השאלה:
תודה ❤
אכתוב מחר לפסיכיאטרית אולי זה איזה תופעת לוואי של התרופות
אנונימית