27 תשובות
עם*
ולמה להכליל את כל הבנים?
ולמה להכליל את כל הבנים?
או שמחפשים משהו בחוץ שאין בקשר שלהם או שלא באמת אוהבים
אנחנו לא
זה דיבורים של כלום וחסרי משמעות אתה מגבר עם חברה שלך זה על דברים אחרים ושאתה מדבר עם ידידות אחרות זה לא כזה משמעותי כאילו זה היי שלום מה קורה
מי אמר שכל הבנים עושים את זה, ומי אמר שכל מי שמדבר איתך בהכרח מתחיל איתך?
רוב הבנים לא עושים את זה.
וכדאי לך להקשיב בשיעור לשון.
וכדאי לך להקשיב בשיעור לשון.
אף פעם לא התחלתי עם מישהי באינסטגרם ובטח שלא כשהייתי בקשר עם מישהי
כי הכי כיף זה לבגוד ולהרוס את המערכת יחסים שעובדת סבבה לגמרי
נהיה משעמם יותר מדי זמן עם האישה שאתה אוהב מה נעשה
נהיה משעמם יותר מדי זמן עם האישה שאתה אוהב מה נעשה
אנונימי
מי מתחיל עם בנות באינסטגרם?
מי בזוגיות?
מה זה בנות?
מי בזוגיות?
מה זה בנות?
אנונימי
אנונימי אי אפשר "לתת לבנים להתחיל איתנו" הם מתחילים איתנו מה אנחנו אמורות לעשות
לחזור לעבר ולרצוח אותם כדיי שהם לא יוכלו להתחיל איתנו?
לחזור לעבר ולרצוח אותם כדיי שהם לא יוכלו להתחיל איתנו?
אנונימית
אני לא מתחיל עם בנות באופן כללי...
גם לא עם בנים...
באופן כללי אין לי אומץ לכלום ואני מפחד מהצל של עצמי
גם לא עם בנים...
באופן כללי אין לי אומץ לכלום ואני מפחד מהצל של עצמי
לא כולם ככה...
לא להכליל
לא להכליל
למה שנעשה דבר כזה?
רובינו הגברים יחסית סבבה כזה
לא מושלמים, אבל סבבה כזה
למה שנעשה את זה...
רובינו הגברים יחסית סבבה כזה
לא מושלמים, אבל סבבה כזה
למה שנעשה את זה...
אנונימי
לידע כללי מבחינת אחוזים בנות יותר בוגדות מבנים
אבל נעזוב את זה לרגע לא כולם כאלה ואם יש כאלה שעושים את זה, זה כנראה שהם רוצים משהו חדש או שואף למשהו אבל זה רק חלק קטן מהבנים
אבל נעזוב את זה לרגע לא כולם כאלה ואם יש כאלה שעושים את זה, זה כנראה שהם רוצים משהו חדש או שואף למשהו אבל זה רק חלק קטן מהבנים
את מכלילה סתם ותלמדי לכתוב
יש אנשים שעושים אתזה??
אין בזה היגיון ביכלל
אין בזה היגיון ביכלל
מה? מי מתחיל עם בנות באינסטגרם?
לא צריך להגיד שזה כל הבנים. אני לא בקטע של להתחיל, אלא רק בקטע של ידידות, כי לאהבה תמיד יש זמן.
וגם באופן כללי, לא כל הבנים הם בקטע של להתחיל עם בנות. אני יכול להגיד לך אותו דבר להפך. (כאילו "למה כל הבנות מתחילות עם בנים", מתי שזה לא נכון, לא כל הבנות מתחילות או רוצות בכלל יחסים כלשהם)
וגם באופן כללי, לא כל הבנים הם בקטע של להתחיל עם בנות. אני יכול להגיד לך אותו דבר להפך. (כאילו "למה כל הבנות מתחילות עם בנים", מתי שזה לא נכון, לא כל הבנות מתחילות או רוצות בכלל יחסים כלשהם)
למה להכליל?!
כשהייתי בזוגיות עד לא מזמן, השקעתי את כל הזמן בחברה שלי.
אני יודע שזה ייקח ממני זמן לדבר עם בנות אונליין, אז אני מעדיף שלא.
כשהייתי בזוגיות עד לא מזמן, השקעתי את כל הזמן בחברה שלי.
אני יודע שזה ייקח ממני זמן לדבר עם בנות אונליין, אז אני מעדיף שלא.
אני בחיים לא התחלתי עם אף אחד כשאני בזוגיות.
אני אוהב את הבן זוג שלי ואני די בטוח שגם הוא לא מתחיל עם אף אחד באמצע החיים.
ועם.
אני אוהב את הבן זוג שלי ואני די בטוח שגם הוא לא מתחיל עם אף אחד באמצע החיים.
ועם.
לא כולם בוגדנים יש פשוט אנשים שזה לא מעניין אותם וזה פשוט מגעיל
לא כולם בוגדנים, נפלת על הלא נוכנים.
אני מצטערת❤ מקווה שתמצאי משהו נחמד ויפה שמגיע לך ולא נבלות
אני מצטערת❤ מקווה שתמצאי משהו נחמד ויפה שמגיע לך ולא נבלות
חח מי עושה את זה!! שאני הייתי בזוגיות היא היחידה מבחינתי וזהוא
רגע עדיין מצחיק אותי ה- אים
אם יש לך דיסלקציה אני מצטער
אבל זה באמת רמת דקדוק של אבטיח.
וגם שתדעי, לא כל הגברים בוגדים
אם נתקלת באחד כזה אני מצטער מקרב לב
שיהיה לך המשך יום נעים.
אבל זה באמת רמת דקדוק של אבטיח.
וגם שתדעי, לא כל הגברים בוגדים
אם נתקלת באחד כזה אני מצטער מקרב לב
שיהיה לך המשך יום נעים.
אנונימי
זוגיות?
לא צריך להכליל וזה שהוא מדבר עם מישהי זה יכול להיות ידידה וזה לא חייב להיות להתחיל איתה אולי הוא סתם רוצה לדבר עם ידידה מהעבר
באותו הנושא: