6 תשובות
נסי להכיר ילדים אחרים מהשיכבה
תנסי להכיר ילדים אחרים
שואל השאלה:
כולם לא נחמדים
אנונימית
לא הבנתי מה זאת אומרת שאף אחד לא רוצה לשבת לידך, את מתכוונת לחברים שלך כשהם באים לביתך או למקומות הישיבה בכיתה?
ובכל אופן, אם חברים שלך לא רוצים להיות איתך, הם גם לא רוצים להיות חברים שלך, ואת לא צריכה לרצות להיות חברה שלהם.
שואל השאלה:
סתם נגיד בקבוצות במתמטיקה ואנגלית כאילו לפעמים הם רוצים אבל יש איזה ילדה שהיא ממש חמודה וחברה מהממת, אבל הבסטי שלה שולטת בה כל הזמן, והיא אחת מהחברות הכי טובות שלי, אבל הבסטי שלה היא האויבת שלי
אנונימית
אם כך אני ממליצה לך בחום להתרחק מכל השטויות של בסטיז ואנמיז ושפוטות וכל השיט הזה, סליחה על השפה, להתחבר עם חברים בוגרים יותר שלא מתעסקים בשטויות האלה ולחיות כך את חייך.
או, שאת מהסוג הנדיר יותר של האנושות, ואין לך בעיה להיות לבד ואת אפילו אוהבת את זה. תאמיני לי, אם זכית להיות כזאת, הכי טוב ככה.