22 תשובות
לא
לא
לא
כן
לא זה יהיה קשה
לא טוב להיות האדם לבדו
שואל השאלה:
למה לא בעצם?
למה לא בעצם?
אנונימית
^^
^^אנחנו אוהבים נשים
אני הייתי מוכנה, זה נחשב?
תשובות מעניינות אבל תנמקו למה זה מעניין
לא
כי כיף להיות עם נשים
אנונימי
אז לא היית קיימת^^^
לא טוב להיות האדם לבדו
כי.. כל גבר צריך אישה בחיים.
זה אפילו לפי היהדות ככה
זה אפילו לפי היהדות ככה
שואל השאלה:
כיף יענו פיזית?
כיף יענו פיזית?
אנונימית
הייתי עוד יותר מוכנה, זה נחשב?
אוי ^
כן
אנונימי
^^^מעט..אממ..רצון לחיות
^^ חס ושלום, החיים דבש. זה נחשב?
באותו הנושא: