4 תשובות
שואל השאלה:
תודה רבה!!
אני אנסה..
תודה רבה!!
אני אנסה..
תנסי להמליץ להם ולהגיד להם דברים טובים שיש שם ושתקבלו פופקורן חינם או משהו
אני מבינה אותך, אני אפילו בפחדים למרות שאני עובדת כבר. תנשמי עמוק, תיכנסי לאיפה שאת רוצה לעבוד או תתקשרי לשם בטלפון ותשאלי אם צריך עובדים. זה ממש ישתלם לך. בהצלחה!
תנסי לדבר איתם בטלפון קודם, אם הם צריכים עובדים , מה השכר מה התנאים ותראי שזה מתאים לך.. אם הם נחמדים תלכי ותכירי שם כבר אנשים!