2 תשובות
אם את מפספסת גלולה ולא עברו יותר מ12 שעות אז ההוראות אומרות לקחת 2 בבת אחת, כנראה שזה לא מזיק וזה פשוט נותן את הבוסט של ההגנה שהחסרת
תלוי עד כמה זה הרבה אבל אם סתם עוד אחת, לא נראלי שיקרה משהו
באותו הנושא: