16 תשובות
שואל השאלה:
כי ממש קר פה יש 0 מעלות ואין לי מעיל עד כדי כך טוב כמו המעיל של הצבא
כי ממש קר פה יש 0 מעלות ואין לי מעיל עד כדי כך טוב כמו המעיל של הצבא
אנונימית
למה שתעשי את זה.... לא נראה לי שאפשר
כן. זה פשוט ממש צעיר
אבל אפשר
אבל אפשר
שואל השאלה:
בדוק אי אפשר? אני גם עוד שניה משתחררת אם זה עוזר
בדוק אי אפשר? אני גם עוד שניה משתחררת אם זה עוזר
אנונימית
שואל השאלה:
מותר או אסור?
מותר או אסור?
אנונימית
אפשר אפשר
חחח בחיים לא נתקלתי בסיטואציה הזאת
יכול להיות שאפשר
יכול להיות שאפשר
northern אפשר אחי, אין איסור ללכת עם מעיל על א' / ב' על אזרחי אף אחד לא יגיד כלום
ואם ישאלו אותך מ"צ איכשהו תגידי שאת לא חיילת וזה של אח שלך
ואם ישאלו אותך מ"צ איכשהו תגידי שאת לא חיילת וזה של אח שלך
עדיף שתשאלי את המפקד שלך
^^ טוב לדעת
^ ולא, אל תשאלי את המפקד שלך
^ ולא, אל תשאלי את המפקד שלך
שואל השאלה:
מה יש לי לדבר עם המפקד במוצש
אין סיכוי
מה יש לי לדבר עם המפקד במוצש
אין סיכוי
אנונימית
ברור שאפשר
כן אבל את יוצאת צעירה. תשימי כמה שכבות ומעיל ולא יהיה לך קר.
אנונימית
אויש נו סתמו עם הצעירה, מעניין אותי איזה מחזור אלו שצועקים את זה.
בעיקרון את לא על מדים, כך שאין סיבה להיות מדוגמת.
לי יש עדיין את הפליזים העבים האלו, איך אני אוהבת
בעיקרון את לא על מדים, כך שאין סיבה להיות מדוגמת.
לי יש עדיין את הפליזים העבים האלו, איך אני אוהבת
שואל השאלה:
אני נוב 19 -_-
אני נוב 19 -_-
אנונימית
נייס, ואני אוג 19, וגם לי מלא צעקו צעירה, עזבי, שטויות
באותו הנושא: