16 תשובות
שואל השאלה:
כי ממש קר פה יש 0 מעלות ואין לי מעיל עד כדי כך טוב כמו המעיל של הצבא
אנונימית
למה שתעשי את זה.... לא נראה לי שאפשר
כן. זה פשוט ממש צעיר
אבל אפשר
שואל השאלה:
בדוק אי אפשר? אני גם עוד שניה משתחררת אם זה עוזר
אנונימית
שואל השאלה:
מותר או אסור?
אנונימית
חחח בחיים לא נתקלתי בסיטואציה הזאת
יכול להיות שאפשר
northern אפשר אחי, אין איסור ללכת עם מעיל על א' / ב' על אזרחי אף אחד לא יגיד כלום
ואם ישאלו אותך מ"צ איכשהו תגידי שאת לא חיילת וזה של אח שלך
עדיף שתשאלי את המפקד שלך
^^ טוב לדעת
^ ולא, אל תשאלי את המפקד שלך
שואל השאלה:
מה יש לי לדבר עם המפקד במוצש
אין סיכוי
אנונימית
ברור שאפשר
כן אבל את יוצאת צעירה. תשימי כמה שכבות ומעיל ולא יהיה לך קר.
אנונימית
אויש נו סתמו עם הצעירה, מעניין אותי איזה מחזור אלו שצועקים את זה.
בעיקרון את לא על מדים, כך שאין סיבה להיות מדוגמת.
לי יש עדיין את הפליזים העבים האלו, איך אני אוהבת
שואל השאלה:
אני נוב 19 -_-
אנונימית
נייס, ואני אוג 19, וגם לי מלא צעקו צעירה, עזבי, שטויות