5 תשובות
שואל השאלה:
וואי סבבה תודהה
וואי סבבה תודהה
כן שאני הייתי חולה רק אחרי שבועיים יצאתי שלילית אבל את לא מדביקה כבר לפי מה שהבנתי
כן הבדיקות משקרות
כן
לגמרי
באותו הנושא: