7 תשובות
שואל השאלה:
יש מצב שזה אמיתי או סתם
אנונימי
שואל השאלה:
חשוב לציין שזה לא מקור.
אנונימי
בטח, זה הדרך של הגוף לאותת לך לפני התקף חרדה
נכון אחי.
כשזה קורה לא להילחם ולעצור את זה. פשוט תשחרר ותיתן לגוף לעשות את שלו. תישב ותשתה אחכ מים
לא קרה כלום.. לפעמים יש מצבים פחות נעימים בחיים. מאמין בך שתצליח לעבור אותם כמו גיבור
בהצלחה
שואל השאלה:
פשוט רגע של צמרמורת ואיבוד פוקוס לשניה
במה שעשיתי
אנונימי
וואי גם לי היה את זה פעם
זה סוג של התקף חרדה קטן