6 תשובות
כן, זה בעצם אוסידי
אצלי זה לא בדיוק קול זה יותר דחף כזה
שואל השאלה:
אם יש למישהו קול כזה ואת ה"דמות" הזאת
מה זה אומר?
אם יש למישהו קול כזה ואת ה"דמות" הזאת
מה זה אומר?
אנונימית
זה נקרא או סי די אמונות טפלות וזה חלק ממה שיש לי וכן
כן
כן
באותו הנושא: