9 תשובות
אולי תעבירי את השירים לטלווזיה? זה פחות מסוכן.
זה הכי כיף.להירדם עם שירים באוזניים..
שואל השאלה:
כולם ישנים
כולם ישנים
אנונימית
אולי תורידי את האוזניות ותשאירי על קול ממש נמוך?
לילה טוב 3>
שואל השאלה:
לילה טוב :)
לילה טוב :)
אנונימית
שואל השאלה:
נרדמתי יותר מפעם אחת איתם זה למה אני משתדלת שלא
נרדמתי יותר מפעם אחת איתם זה למה אני משתדלת שלא
אנונימית
שימי שיר גרוע
תרדמי עם אוזניות. אבל רק פעם אחת..