8 תשובות
שואל השאלה:
לא חברות רק אנשים ! התקבנתי לחברה של היום
לא חברות רק אנשים ! התקבנתי לחברה של היום
וואי אני ככ מבינה אותך גם לי יש "חברות" כאלה בחיים
שואל השאלה:
נימאס לי חברה מסריחה
נימאס לי חברה מסריחה
^^יש, צחש
מגיעים לאירועים טראומטים ומדברים עם האנשים עוד במקום
מגיעים לאירועים טראומטים ומדברים עם האנשים עוד במקום
we live in a society
אנונימי
הרגש שלך מובן, באמת החברה רעה
אבל חשוב לי שתדעי שלא כולם ככה
אני אישית כרגע בקורס צח''ש בשדרות זה גוף שלם שנועד למנוע פוסט טראומה במקרי חירום לאנשים
יש אנשים שחשוב להם איך את מרגישה, ובאמת יקריבו הרבה בשביל לעזור לך
לא מכיר אישית אבל הבנתי שמרכז חוסן עוזר למקרים של פוסט טראומה ממליץ לברר
אבל חשוב לי שתדעי שלא כולם ככה
אני אישית כרגע בקורס צח''ש בשדרות זה גוף שלם שנועד למנוע פוסט טראומה במקרי חירום לאנשים
יש אנשים שחשוב להם איך את מרגישה, ובאמת יקריבו הרבה בשביל לעזור לך
לא מכיר אישית אבל הבנתי שמרכז חוסן עוזר למקרים של פוסט טראומה ממליץ לברר
לא לגמרי הבנתי את השאלה אבל מה הסגנון גורם לי לשאול "תגידו אין איזה מערכת גלגל הצלה למניעת פגיעות"?
שואל השאלה:
לא להפוך חלק מהחברה המסריחה הזאת
לא להפוך חלק מהחברה המסריחה הזאת
באותו הנושא: