5 תשובות
או פיסיאר אפ נותנים היא הכי טובה
^ כן
תעשה עוד פעם בדיקה ביתית ותבדוק את התוצאה, אם חיובי תלך לעשות עוד פעם בדיקה מוסדית אבל אם זה שלילי אז תסתמך על הבדיקה של מד"א כי הם עושים את זה בצורה יסודית יותר
שואל השאלה:
אז לחכות למחר ולעשות עוד אחת?
אז לחכות למחר ולעשות עוד אחת?
זה רוב הסיכויים שלילי אבל הייתי עושה עוד אחת של מדא כדי להיות בטוחה
באותו הנושא: