10 תשובות
כן אני גם לא מבינה את זה
אני גם לא
זה נקרא טוקסיק
מסכים ומחזק אחי זה דבילי זה פשוט מטומטם לחזור לאקס זה קם גרוע מאוד
תאמת שפעם אמרתי אותו דבר והיום אני אומרת את זה אחרת, עד שלא מגיעים למצב שמבינים מה זה , נורא קל להגיד את זה שלא חוזרים לאקס
אבל זה תלוי בסיבת פרידה, לפעמים זה הבן אדם הנכון בזמן הלא נכון, לפעמים זה דברים מעבר לשליטה שלנו.. אי אפשר לשפוט. נכון לפעמים זאת טעות שעושים מרוב אהבה
ולפעמים יוצא מזה רק טוב
אבל זה תלוי בסיבת פרידה, לפעמים זה הבן אדם הנכון בזמן הלא נכון, לפעמים זה דברים מעבר לשליטה שלנו.. אי אפשר לשפוט. נכון לפעמים זאת טעות שעושים מרוב אהבה
ולפעמים יוצא מזה רק טוב
אנונימית
שואל השאלה:
^נכון את צודקת אבל כשזה קורה שוב ושוב ושוב ושוב בלי הפסקה זה סוג של דגל אדום כבר כאילו אם לא טוב לכם ביחד אז למה לעשות את זה לעצמכם כי כל פעם שאתם נפרדים אתם נהיים עצובים פשוט תסיימו את זה כאן ועכשיו
^נכון את צודקת אבל כשזה קורה שוב ושוב ושוב ושוב בלי הפסקה זה סוג של דגל אדום כבר כאילו אם לא טוב לכם ביחד אז למה לעשות את זה לעצמכם כי כל פעם שאתם נפרדים אתם נהיים עצובים פשוט תסיימו את זה כאן ועכשיו
אנונימי
כי זה הרבה יותר מורכב מזה, נכון שזה לרוב כבר דגל אדום אבל כנראה שכל פעם הם מנסים עוד פעם ועוד פעם כי האהבה הזאת חשובה להם וקשה לאבד אותה. אבל שוב זה תלוי בככ הרבה דברים
אנונימית
יש לי אקס והיינו ביחד ונפרדנו וחזרנו שוב נפרדנו כי היינו צריכים להתרחק קצת אחד מהשני וראינו שזה לא עוזר אז חזרנו ואז נפרדנו והבנו שאנחנו לא יכולים להיןת ביחד
לחזור לאקס\ית או אפילו להיות ידידים או להיות בקשר זה לא בריא
אבל לפעמים אנשים פזיזים מדי ונפרדים בגלל הסיבות הלא נכונות ובגלל שיש עדיין אהבה קשה להתנתק אחד מהשני ובגלל זה הם תמיד חוזרים או שהם מפחדים להתחיל משהו חדש אז הם נאחזים ברגיש וידוע
באותו הנושא: