6 תשובות
לא. גם לי
ממליצה לעבור למיינקראפט זה יותר כיף
גם ליי
שואל השאלה:
אתם יודעים למה?
אנונימית
^כנראה סתם באג שיעבור עוד מעט
גם לי לא עובד
אנונימית