6 תשובות
סליחה והכל אבל אתה בקטע עם משהי
שזה מחמיא לך ואתה מעריך את זה שהיא כתבה אבל שאתה לא בעניין, תיהיה נחמד, לחשוף את הרגשות זה לא דבר קל
או שתנסה לתת לה הזדמנות
או שתנסה לתת לה הזדמנות
סליחה אבל אני לא בקטע אבל תודה על הפתיחות והישירות
סליחה אבל שאתה בקטע עם מישהי
אני מעריך את האומץ שלך לכתוב לי דבר כזה, אבל זה לא מתאים לי וזה ממש לא אישית כלפייך סליחה
אנונימי
לפי דעתי תבוא עם האמת שאתה בקטע של מישהי אחרת כי אם תגיד שלא מתאים לך ולא פה ולא שם היא עלולה לחשוב שזה משהו בה, תגיד לה שאתה מאוד מעריך את הכנות שלה ואת הישירות ותגיד שאתה פשוט בקטע של מישהי אחרת, אין מה לעשות פה הרבה.
באותו הנושא: