13 תשובות
כן, מוזר
את אובססיבית
אנונימי
זה לא מוזר
הוט עם חברים שלו נהנה, לאהבה אין גבולות ואין כמות. זה קצת אובססיבי ואני ממליצה לך לדבר על זה עם מישהו מקצועי
מוזר זה לא
את מקנאה לו כי את רוצה את מלוא תשומת הלב שזה לא בסדר את די רכושנית ואת תפתחי אובססיה ככה, גם לי קשה לומדים להתמודד
שואל השאלה:
לא מפריע לי שהוא נהנה להפך רק שיהיה לו טוב אבל זה נותן לי תחושה כזאת כמו שכל החברים יוצאים בלעדיי (כי זה באמת מה שקורה)
אנונימית
כן כן אני הבנתי אותך למה את מתכוונת זה הכי מובן שיש אבל תזכרי שזה לא אותו דבר בין חברים שלך לחברים שלו כל אחד בקשר הזה צריך לפנות זמן לעצמו ולטפח את הקשר שלו עם החברים אי אפשר להיות כל היום דביקי, תנסי גם את ככה
שואל השאלה:
צודקת 100 אחוז אבל החברים האלה שלו הם גם החברים הכי טובים שלי עוד לפני שהכרתי אותו בגלל זה אני גם מרגישה בחוץ
אנונימית
תציעי ערב ביחד אם הם חברים שלך, ותדברי גם איתם הלוו שכחתם אותי מה הלוז גם אני פה
הבנת
מוזר
ברור שהוא לא הומו, הוא חבר שלך, אף אחד מאיתנו לא הניח שהוא הומו, התכוונת כנראה לבי או לפאן, וכן, זה מוזר.
אם את חברה טובה מאוד ואתם אוהבים לעשות דברים מסויימים ביחד וכאלה ואת מהסוג שהו אוהב אז אני לא חושב שתהיה סיבה שזה יפריע לו.