7 תשובות
חיים אבל הבנו גם בפעם הראשונה ששאלת
אנונימית
תגיד!
חיים פעם אחת
חיים פעם אחת
לך על זה במילא אתה עוזב
תעשה אתזה,גם אם תקבל לא,אתה במיילא עוזב
פשוט תשאל, מה שיהיה יהיה מה אכפת לך מה יהיה בהמשך
אם לא תשאל אתה לא תצא איתה בכל מקרה
אם תשאל והיא תסרב אז בעקרון לא קרה כלום חדש
אבל אם תשאל והיא תסכים לפחות יצא מזה משהו
אם לא תשאל אתה לא תצא איתה בכל מקרה
אם תשאל והיא תסרב אז בעקרון לא קרה כלום חדש
אבל אם תשאל והיא תסכים לפחות יצא מזה משהו
חיים רק פעם אחת
תגיד לה
באותו הנושא: