5 תשובות
ברור.
אנונימית
לגיטימי ונורמלי.
גם אני ככה ולדעתי זה בסדר אבל למשל אנשים אומרים לי שזה בא יותר מפחד להשתלב
תראה, ברור שעדיף להיות יותר בקרבת אנשים מאשר להתבודד, אבל זה לגיטימי ונורמלי גם לא לרצות להיות בקרבת אנשים:)
ברור שלגיטימי
באותו הנושא: