13 תשובות
שואל השאלה:
בקשר לנכה שכלית אני יודעת אני מוגדרת ככה אבל למה עשו את זה
תפסיקי לצחוק על אנשים אובדניים
אנונימי
שואל השאלה:
עצוב שאני באמת אובדנית ובאמת קפצתי ובאמת ניסיתי להתאבד כבר כמה פעמים ורק יוצאים עלי שאני טרולית
בן אדם שמזכיר בכל מקום שהוא אובדני וגם בביו שלו וגם בכינוי שלו וגם בכל שאלה ושואל שאלות מוזרות שרק מגבירות את הידע שזה ספאם אז...
כי את טרולית ומי שרוצה להתאבד עושה את זה בלי לבקש צומי
לפי מה שכתבת את לא אובדנית בשיט מספיק כבר
אנונימי
שואל השאלה:
רוצים כאילו שאני אעשה ווידאו שאני קופצת? שאני אגיד אני מישהי אובדנית ואני אקפוץ שוב זה מה שאתם רוצים אין לי בעיה
דיי עם הפיגור דיי, באמת בכל תגובה שלך אתה רק מביש את עצמך יותר. קצת כבוד עצמי
שואל השאלה:
אני אבקש סכין מהקבלה לא אכפת לי מכלום אני מאושרת
העיקר שאת מאושרת כפרה
אולי כי כולם יודעים כבר שאתה ספאמר שעושה צחוק מאנשים שהם באמת אובדניים אז הם לא טורחים לציין כבר את הסיבה
כי את נכה שיכלית
אנונימי
המערכת יכולה למחוק בלי התראה או שהתנתקת מהמשתמש