4 תשובות
כן אתה צריך לעדכן את הרב קו שאתה בשירות לאומי..
שואל השאלה:
ואיך עושים את זה?
שואל השאלה:
אפשר דרך האינטרנט?
אני הלכתי לתחנה מרכזית בעיר שלי
זה היה במשרד כזה של החברה פה שמטעינים של רו קו
אתה מראה את הכרטיס שירות שלך ומכניסים לך לחוזה שאתה בשירות