6 תשובות
ספרים, הדרך הטובה והכיפית ביותר.
ממליצה להיכנס לחנות ספרים ולהגיע למדף הפילוסופיה - לעבור על הספרים, ולקנות את מה שהתחברת אליהם. זה מעשיר את הידע ונורא מעניין.
סתם מיותר ללמוד באוניברסיטה.. פילוסופיה זה תחום שאפשר ללמוד לבד ברמה הרבה יותר גבוהה מהלימוד באוניברסיטה (גם בישראל היו לנו מקרים כאלו, אגסי למשל אמר מס' פעמים שהוא בחר ללמוד פיזיקה מפני שזה תחום שאי אפשר ללמוד לבד). הקורס האוניברסיטאי בפילוסופיה היחיד שצפיתי בו היה קורס שהמרצה שהעביר אותו שלי לי את הקורס בחינם (לשימוש אישי, כי דנו קצת במייל).
^^spero
אפשר לשאול באיזו מסגרת אוניברסיטאית למדת?
אנונימית
^^תפוחי זהב, דווקא בדרכ אומרים שנושאי המדע המדוייק כמו פיזיקה ומתמטיקה קלים יותר ללמידה עצמאית מאשר תחומים כמו פילוסופיה, לא?
אנונימית
^מי אלו ה"אומרים"?
תתחילי עם אריסטו יש את הספרים שלו באנגלית
אבל זה ממש עמוק....