13 תשובות
איכס יש לי עכשיו תמונה של זה בראש
מקווה שאתה צוחק
רגע זה לא נורמלי?
אנונימי
למה
שואל השאלה:
אבל כל מי שענה זה בנות
אולי אצל גברים זה נורמלי
הנה אנונימי איתי
אנונימי
בטח אתה מפליץ מתחת לשמיכה ומסניף תריח
אנונימית
שואל השאלה:
לא
פלוצים זה מסריח^
אנונימי
כן, הגיוני, גם אותי זה מחרמן
זה למה אני לא יכול להתאמן כשאני בגמילה
אנונימי
שואל השאלה:
הנה
בנים מסכימים איתי
אז זה כן נורמלי
אנונימי
גם אני מוצא בזה עניין.
לא זה לא הגיוני, אתה מוזר בקטע רע כפרה
לא
מה