21 תשובות
כי יש שם פרוצות
לא מתאים להם
אנונימי
מתגייסים זה שטויות שלא
אני חרידייה ורוב החברים שלי מתגייסים
יש חרדים שמתגייסים לצבא.
וענייני צניעות ודת
זה לא מתאים לערכים שלהם, ולחיים שלהם.
חוץ מזה שיש כאלה שכן מתגייסים.
סטיגמות , יש הרבה שכן מתגייסים
פחות תקשיבו לתקשורת שמראה שכונה אחת של איזה 20 משפחות
יש כאלו שמתגייסים, ויש להם פטור מהמדינה כי לרובם זו מסגרת שלא מתאימה להם, וגם הצבא לא צריך אותם כי זה יכלול שינויים גדולים שחילוניים וחלק מהדתיים לאומיים לא יאהבו. וכן, הם משלמים מיסים ויש להם הרבה מאוד אירגונים שעוזרים למדינת ישראל.
" הסיבה שאחוז ניכר של החרדים לא מתגייסים לצבא היא משום שעל פי האמונה היהודית, הדבר העיקרי שמגן על עם ישראל מפני האויבים והסכנות הוא לימוד תורה" מגוגל
שטויות תמיד גם בתקופת התנך הייתה חלוקה ששבטים מסויימים לומדים תורה ושבטים מסויימים נלחמים ועוד שבטים שעובדים את האדמה וכולי

זה חשוב ללמוד תורה אבל אין דבר כזה שאומר שאסור או לא צריך להתגייס לצבא
כי במקום זה עושים שירות של 8 שנים בישיבה
כן, 8 שעות ביום, למשך 8 שנים.
וזה הרבה יותר קשה יעיד כל מי שלמד גמרא עיון בחיים שלו
ההבדל הוא שהעולם היה קיים יפה מאוד בלי תשחצים
הוא לא היה קיים בלי תורה
אז קבלי עובדות הרבה מאוד חרידים כן מתגייסים הכמות של אלא שלא מתגייסים משתווה לזאת של חילוניים שמקבלים פתור)
אלו דעות, לא עובדות.
זה לא מוכח.
גם אני יכולה לומר שלדעתי פתירת תשחצים מאוד מועילה לעולם ולמדינה, ואז לוותר על גיוס למען פתירת תשחצים
אנונימית
^קודם כל, תשבץ מועיל, פשוט לא למדינה. אתה צריך להוכיח שהתורה כן מועילה למדינה.
וגם תוכיח שבלי התורה העולם לא היה קיים (זה מה שטענת בהתחלה).
אנונימית
אלו דברים פשוטים במציאות, אבל זה לא המקום להוכיח את זה
^אז אם אין לך כוונה להוכיח את הטענה שלך, אל תביא אותה כתשובה
אנונימית
^מה זה משנה כמה זה קשה? זה לא אומר שזה שירות למדינה. גם אני כל יום פותרת תשחצים קשים להנאתי. זה משרת באופן כלשהו את המדינה? לא.
צריך להסתכל על התועלת - האם זה מועיל למדינה או לא
אנונימית
^שירות? מה הם עושים, לומדים תורה?
אנונימית
^^אפשר גם לומר ש8200 רק משחקים כל היום
את יכולה לומר מה שאת רוצה מה שמשנה זה מה נכון ומה לא
תשבץ לא מועיל, תורה כן