8 תשובות
כן תכתבי עם לב
תתקשר י אליו מחר ותיתנצלי
כן. את יכולה גם להתקשר לדבר איתו כמה דקות, ממש בקטנה.
כן
אוי נו מה זו התלותיות הזאת

אם הוא מתעצבן עלייך שאת לא התקשרת זה חתיכת דגל אדום תזהרי הוא הזוי בטירוף אם ככה

כאילו רציני אי אפשר להתעצבן מכל דבר קטן נו אז לא התקשרת מה וא יעשה בלי השיחות לילט שלך אוי ואבוי באמת מזעזע ממש מסכן עכשיו הוא לא יוכל להרדם

פשוט תרשמי לו שלא יכולת להתקשר, לילט, וזהו נו מה הפאקינג בעיה אנשים לוקחים כל דבר קשה ואישי
תכתבי לו שלא יכלת להתקשר ולילה טוב
כן פשוט תכתבי לו
באותו הנושא: