6 תשובות
שואל השאלה:
חחח אני מת על אבדיה. אבל אתה ראית את ג'יימס הארדן העונה? הוא שיחק ממש גרוע והשיג בישולים ולא נקודות.
חחח אני מת על אבדיה. אבל אתה ראית את ג'יימס הארדן העונה? הוא שיחק ממש גרוע והשיג בישולים ולא נקודות.
מעודד את דני איפה שהוא לא יהיה ובעונה הזאת מאמין שגולדן סטטיט לוקחים
שואל השאלה:
חחח ניר האמונה חזקה
חחח ניר האמונה חזקה
מן הסתם שבגלל אבדיה
וגם כשהארדן "גרוע" הוא טוב יותר מחצי ליגה
וגם כשהארדן "גרוע" הוא טוב יותר מחצי ליגה
שואל השאלה:
מעודד אותם בכלל אבדיה אה?, אני חושב שברוקלין לא תנצח בגלל שזה דוראנט לבד כי קיירי לא מחוסן וג'יימס הארדן גרוע יהיה להם סיכוי אם הם יחליפו את קיירי לדעתי
מעודד אותם בכלל אבדיה אה?, אני חושב שברוקלין לא תנצח בגלל שזה דוראנט לבד כי קיירי לא מחוסן וג'יימס הארדן גרוע יהיה להם סיכוי אם הם יחליפו את קיירי לדעתי
מעודד את הוויזארדס, חושב שברוקלין ינצחו