3 תשובות
אל תדאג, אני חושבת שאתה סתם בלחץ.
כמו שאמרו מעליי, הכי גרוע תיגש למועד ב
במקרה הכי גרוע תעשה מועד ב' הכל טוב
אנונימית
שואל השאלה:
מה אתם אומרים? אני סתם אוכל תסביכים ? אני ממש בלחץ
אנונימי