11 תשובות
וסטיפס זה המקום הבטוח לשתף את המחשבות האלה לדעתך?
לא, אני מסתירה אותן מסיבה מסויימת
וילי וונקה בעצם אישה טראנסית
אנונימי
לא לגלות בבקשה אנונימי
;-;
לא כי אני אשמח לישון הלילה בלי ששוטרים יופיעו לי בחדר
שואל השאלה:
תשובה אנונימית(:
תשובה אנונימית(:
שואל השאלה:
אתם לא כייפים):
אתם לא כייפים):
אני אהיה כיפית :(
יש לי רצון לפתוח מרתף ליהודונים ולפמינאציות ( העיקר פמינאציות ולשרוף את כולןן ), אבל החלום הגדול שלי זה שאוכל לעשות את הקול של braum
יש לי רצון לפתוח מרתף ליהודונים ולפמינאציות ( העיקר פמינאציות ולשרוף את כולןן ), אבל החלום הגדול שלי זה שאוכל לעשות את הקול של braum
שואל השאלה:
היי מה הבעיה ביהודונים?
היי מה הבעיה ביהודונים?
הם יהודונים!
באותו הנושא: