11 תשובות
ככה
חיזבאללה בשלטון
כי חיזבאללה שם והם סוגשל "שולטים" שם
אני מכירה נוצרים מלבנון לא הסביר איך
אבל
יש הרבה מוסלמים
שרוצים
אתה יודע
לא טוב
למרות היות המדינה צרפתית כעקרון המוסלמים "כבשו את האזור" וזה מה שיש
מלחמה
אבל
יש הרבה מוסלמים
שרוצים
אתה יודע
לא טוב
למרות היות המדינה צרפתית כעקרון המוסלמים "כבשו את האזור" וזה מה שיש
מלחמה
התכוונתי לזה שרוב הנוצרים (אני מניחה לא באמת יודעת) לא משנה
חיזבאללה
שואל השאלה:
אני בעד שלום
אני בעד שלום
כי הם לא סובלים אותנו ואנחנו אותם
כי לבנון דיי שונאים אותנו...
כי שליש מלבנון הם מוסלמים קיצונים בשם החיזבלה
אתה בעד
גם אני
הם פחות בקטע
גם אני
הם פחות בקטע
באותו הנושא: