12 תשובות
יהודים שמתיישבים מעבר לקו הירוק.
יהודים שגרים מעבר לקו הירוק.
ומה החשיבות שלהם למדינה? תלוי את מי את שואלת. תשאלי איש ימין והוא יגיד לך שהם חלוצים וגיבורים שהם מיישבים את הארץ על כל חלקיה, אבל אם תשאלי שמאלני הוא יגיד שהם לא עושים טוב בכך שהם גרים שם. אם תשאלי שמאלני קיצוני הוא עשוי להגיד לך שהם האויבים של המדינה והם פושעים שגונבים אדמות וצריך לגרש אותם, וכן הלאה וכן הלאה
ומה החשיבות שלהם למדינה? תלוי את מי את שואלת. תשאלי איש ימין והוא יגיד לך שהם חלוצים וגיבורים שהם מיישבים את הארץ על כל חלקיה, אבל אם תשאלי שמאלני הוא יגיד שהם לא עושים טוב בכך שהם גרים שם. אם תשאלי שמאלני קיצוני הוא עשוי להגיד לך שהם האויבים של המדינה והם פושעים שגונבים אדמות וצריך לגרש אותם, וכן הלאה וכן הלאה
התרומה שלהם בעיקר לבייש אותנו בעולם , מי הם ? דתיים שגרים על אדמה לא חוקית .
^הינה הוכחה חיה לצביעות בשמאל הקיצוני. תגובה מכלילה, פוגעת, חסרת חדווה ומנותקת לחלוטין מהמציאות (ואני אומר את זה כאדם שהוא לא ימני).
לא הכללתי אותם כבני אדם אמרתי את המשמעות של המעשים שלהם , הקהילה הבינלאומית רואה בנו כמדינה כובשת ומפרה זכויות אדם בעיקר בגללם , להגיד את האמת זאת לא צביעות , ותחקור ותראה את המציאות בעצמך , ואני לא ימין ולא שמאל זה באמת לא מעניין אותי
מתנחלים הם יהודים שגרים בגדה המערבית מעבר לקו הירוק
התרומה שלהם זה באמת לעשות לנו עוד יחסי ציבור רעים בעולם
זה רק גורם לעולם שכבר יש הרבה לא בעדנו לראות אותנו עוד יותר ככובשים ומדכאים
התרומה שלהם זה באמת לעשות לנו עוד יחסי ציבור רעים בעולם
זה רק גורם לעולם שכבר יש הרבה לא בעדנו לראות אותנו עוד יותר ככובשים ומדכאים
מתנחלים הם אנשים שגרים בשטחים כבושים, מעבר לקו הירוק. החשיבות למדינת ישראל מאוד שנויה במחלוקת, יש אנשים שתומכים בהם, ואומרים שהם ציונים, ויש אנשים שמאמינים שזה לא בסדר
זה חצי נחשב שטח שלנו, שוב תלוי את מי אתה שואל
מתנחלים הם אנשים שגרים מעבר לקו הירוק והתפקיד שלהם הוא לאכול חרא מהערבים בשביל שאנחנו לא נסבול
היהודים שחיים מאחורי הקו הירוק, באדמה שמתיימרת להיות מדינת פלסטין.
שואל השאלה:
אז אתם חושבים שזה טוב או לא שיש מתנחלים?
ואם זה לא נחשב שטח שלנו אז כיאילו זה לא חוקי שהם גרים שם לא?
אז אתם חושבים שזה טוב או לא שיש מתנחלים?
ואם זה לא נחשב שטח שלנו אז כיאילו זה לא חוקי שהם גרים שם לא?
אנונימית
^^
זה רע
באופן גורף
הם עושים לישראל יחסי ציבור רעים בעולם בזמן שאנחנו צריכים לחזק קשרים דיפלומטיים עם עוד מדינות
וכן על פי חוק ביןלאומי זה לא חוקי שהם גרים שם
זה רע
באופן גורף
הם עושים לישראל יחסי ציבור רעים בעולם בזמן שאנחנו צריכים לחזק קשרים דיפלומטיים עם עוד מדינות
וכן על פי חוק ביןלאומי זה לא חוקי שהם גרים שם
באותו הנושא: